Traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikey21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
heb een planet adsl comfort internet verbinding, met een gemiddelde snelheid van 80 kb/s. de laatste dagen is de verbinding echter zeer traag, zo'n 2 of 3 kb/s, afgewisseld met periodes dat de snelheid wel optimaal is. wat kan ik hier aan doen en wat is de oplossing.
grtz mikey.

Heb je misschien teveel gedownload (we zijn zo op het einde van de maand). Bij ons thuis bijvoorbeeld mag ik maar 10 GB per maand downloaden. Als ik meer download zit ik op smallband tot het einde van de maand.

Hoi Mikey21,

Gebruik een geupdate versie vanAdaware 6 of Spybot S&D om je PC van Spyware , dialers enz. te ontdoen.

Als je dan nog steeds problemen hebt download dan HijackThis. Uitleg en downloadlink vind je hier: http://www.tomcoyote.org/hjt/
Unzip en run het programma, klik dan op Scan > Save log, sla het log op als een .txt bestand en plak en knip het naar je volgende bericht.

Groetjes,

Pieter

lol, ze zijn 2 maanden of zoiets geleden begonnen met te monitoren. En ze lieten zien van wat ik daarvoor downloade. Gemiddeld 17 gb en er was 1 maand 32 gb, lol.

Ge moet toch iets te doen hebben... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan