traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijnno

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Internet is al een tijdje traag en als hij dan even snel is, en ik de pc opnieuw opstart is internet weer traag

:(

tijnno,

Da's heel rot voor je.:confused: Maar heb je nog een concrete vraag?

Iets meer info is ook altijd handig, we kunnen niet in je pc kijken:D

Wat voor verbinding heb je? Heb je al op www.speedtest.nl gekeken of je snelheid een beetje klopt met waar je voor betaalt.

Heb je al op spyware gescand. Ben je virusvrij?

jah das het zeker, ik dacht misschien weeet iemand wat de oorzaak is en wat ik eraan kan doen

Allereerst door te beginnen om bovenstaande vragen te beantwoorden:) Dan hebben anderen en ik een idee waar het over gaat.

ik heb de test gedaan het klopt allemaal wel ik heb laatst nog mijn hele systeem gescant alles was goed

Dus je hebt ook al op spyware gescand met adaware? Als je dat gedaan hebt zou ik als ik jou was een hijackthis log plaatsen in het speciale topic daarvoor http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=157005. Ik denk dat oorzaak spyware is. In het eerste bericht in de link staat hoe je een log moet maken.

Klik in DAT topic op reageer op bericht en een expert zal naar je log kijken en vertellen wat er weg kan. Hopelijk doet hij het dan weer beter.

Maar hoe traag is traag. Deze site bijvoorbeeld(www.helpmij.nl) is bij tijd en wijlen ook niet vooruit te branden, en dat ligt dus niet aan jouw internet.

nee ik heb het niet met adware gescant weet je waar ik dat kan doen :o als er spyware op zit zal ik even kijken hoe ik dat kan doen met dat hijackthis log

als vast bedank voor je hulp:thumb:

Adaware kun je hier downloaden http://download.com.com/3000-8022-10214379.html?tag=lst-0-7 Klik na het installeren eerst op updates ophalen (rechts onderin) Selecteer daarna de onderste optie en vink alle harde schijven aan die je hebt om te scannen.

Na de scan zal hij spyware gevonden hebben. Dit kun je allemaal selecteren door met de rechermuisknop te klikken en alles selecteren kiezen.

Als je dat gedaan hebt kun je aan het verhaal van de hijackthis log beginnen:)

Laatst bewerkt:
Graag gedaan:thumb: En laat even weten of het lukt. Anders gaan we (en anderen natuurlijk) in dit topic weer verder.:)

maar als ik een update heb geinstalleerd zeg jij dat ik de onderste optie aan moet vinken maar die kan ik niet vinden

Je hebt 3 stipjes toch? Dan kies je de optie "select drives en folders to scan" Die bedoelde ik :)

Ik heb de volgorde misschien niet duidelijk uitgelegd.

Dus eerst updaten, daarna scan now, en dan de drives en folders selecteren. Dan rechts daarnaast op SELECT klikken en dan je schijven aanvinken.

Laatst bewerkt:
er staat 130 New objects en dan staat er zo'n spinnetje achter is dat allemaal spyware??

maar ik snap het niet met een log maken ik heb dan zo'n file met van alles erin dat ik met hijackthis gemaakt hebt en dan snap ik het niet meer

wie kan me helpen

Ik zie dat het plaatsen van je log gelukt is:thumb: Nu maar afwachten wat Pieter allemaal vindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan