Traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Berichten
397
Hallo, 12-10-2004
wij hebben een een kabelinternet pakker bij multikabel: easy. Alleen sind gister zijn sommige site's heel traag, andere doen het zelfs helemaal niet meer, en andere site's doen het gewoon nog wel, zoals Helpmij.nl een ww.freetranslation.com en www.google.com.
Maar marktplaats.nl en speurders.nl en hotmail.com werken niet. Vanmiddag deden deze site's het in ene weer wel, maar nu, sinds een uur of 5 weer niet.
Waarschijnlijk doen ze het morgen dus in ene weer wel. Nu is mijn vraag, zit dit bij ons in de computer, of ligt dit aan multikabel? Ik hoop dat laatste.
alvast bedankt
 
ik heb ook multikabel power pakket. de verbinding was net bij mij ook niet goed kon ook veel sites niet bereiken maar nu lijkt alles wel weer ok te zijn.

reset anders even je modem , stekker van de modem even eruit en in doen
 
Is volgens mij al een tijdje gedonder bij Multikabel, inderdaad net een tijd een zooi sites niet bereikbaar, nu dus weer wel. Afgelopen weken ook af en aan, kan de server niet vinden en dat soort ergernissen. Sinds een week gaat het weer wel goed, tot dus vandaag. Op de storingsite bij Multikabel wordt er niks over gemeld...zucht. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan