traag laden sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivanhalsberghe

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Berichten
13
Bepaalde webpagina's (bvb : http://www.hln.be/hln/art/cache/homehome.html ) laden duurt op mijn recentste PC (AMD 1400 MHz, Win XP PRO) een heel stuk langer (16") dan via mij oude PC (330MHz, Win 98 Se). Beide zijn aangesloten op telenet en werken met Internet Explorer (6.0). Ook met Opera duurt het laden even lang.
Heeft Javascript van de sites daar iets mee te maken?
Wat kan de oorzaak zijn van deze traagheid?
Kan er iets aan gedaan worden?
Dank bij voorbaat voor de medewerking.
 
Heb je de temporary internet files en cookies etc al een x geledigd?
 
Heb al heel veel geprobeerd.
oa met Ad-aware, Spybot, gedefragmenteerd, Wondow washer, easycleaner ...

Heb zopas Mozilla geinstalleerd en de eerste keer ging het perfect, daarna even traag voor die bepaalde "sites"
Had ook 16" tijd nodig om te laden van de pagina.
 
Heb je een firewall? Dan kun je de firewall even uitschakelen om te kijken of het dan wel lukt.
 
Zonealarm heb ik even uitgeschakeld ... zonder resultaat.
Trouwens Zonealarm staat ook ingeschakeld op mijn andere computer en daar werkt het perfect ! (Win 98 SE).
Dank voor de medewerking.
 
Om echt spyware uit te sluiten zou je kunnen overwegen een Hijack This Log te plaatsen, mogelijk worden er nog dingen gevonden die niet door Adaware en Spybot worden gezien: Hier plaatsen, KLIK-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop: "reageer op bericht" en post je log.
 
Heb Spybot geupdated en opnieuw laten scannen met een ganse reeks meldingen als gevolg. (Wat met eerdere versie niet het geval was)
Deze laten opkuisen en ... mijn probleem is opgelost !!!
De "trage" sites zijn nu normaal geworden en laden dus veel vlugger dan voorheen.
Aan alle medewerkers mijn oprechte dank !!!
 
Als iets opeens langzaam gaat is het vrijwel altijd spyware of andere troep, mooi dat het is opgelost! :thumb:
 
Zelfde probleem terug opgedoken ... identiek als voorheen. Terug Ad-aware en spybot gedaan (met geupdate versies) nu echter zonder resultaat!
Help !!!!!!!!!
 
Geplaatst door ivanhalsberghe
Zelfde probleem terug opgedoken ... identiek als voorheen. Terug Ad-aware en spybot gedaan (met geupdate versies) nu echter zonder resultaat!
Help !!!!!!!!!

Nu reeds een paar weken verder, probleem blijft bestaan ondanks pogingen om spyware te verwijderen met geupdate versies.

Wordt het met tijd vanzelf opgelost ? ???
 
Heb je dit nog geprobeert?
Geplaatst door gezina
Om echt spyware uit te sluiten zou je kunnen overwegen een Hijack This Log te plaatsen, mogelijk worden er nog dingen gevonden die niet door Adaware en Spybot worden gezien: Hier plaatsen, KLIK-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop: "reageer op bericht" en post je log.
 
En heb je ook (weer) geprobeerd om je Temp. internetfiles te legen en je cookies te verwijderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan