traag laden sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
323
Ik heb internet explorer 8 en google chrome op mijn pc staan en beschik over een 50 mb internetverbinding
aan de snelheid kan het niet liggen dus er is iets met mijn eigen instellingen mis.

als ik (vooral) IE8 opstart heb ik wel erg snel de URL van google te pakken maar duurt het een behoorlijke tijd voor de hele pagina in beeld staat.
Hetzelfde bij chrome maar dan een tikkie sneller.

ik heb al alles gecontroleerd op spy- en malware.

prefetch en superfetch staan op 1 in het register.

ik heb ergens eens gelezen over proxy instellingen en open dns gebruiken maar weet niet meer wat dat ook alweer inhield.

anyway, kan iemand mij een paar tips geevn zodat het spul weer wat rapper gaat werken

pc gegevens
AMD athlon 7750 dual core
8 GB ddr2 geheugen
windows 7 ultimate 64 bit

Bob
 
Had je voor dit probleem ook al IE8 en chrome?

zoja, waren die toen wel snel?
 
Ik zit met een zelfde soort problemen maar vrijwel niemand kan een goed antwoord geven. Zeker bij het opstarten heeft IE8 (Win7) heel veel moeite met laden terwijl FF gewoon opstart. Maar ik vind IE8 nu eenmaal prettiger in gebruik. Waar het aan ligt kan tot heden niemand vertellen.
 
Gooi de tijdelijke bestanden van Internet Explorer eens leeg, ook de cookies enz.
 
Dat zijn dingen die je sowieso regelmatig doet. Alles opschonen en zelfs opnieuw installeren. Ook dat heb ik gedaan.

Ik heb Win7 en mijn pc is van eind 2008 dus nog betrekkelijk nieuw. Denk niet dat het aan de provider ligt (heb KNP), maar meer aan IE8 icm Win 7.
 
Niet iedereen is bekend ermee of ruimte de tijdelijke bestanden op. Ik heb zelf ook Windows 7 (Ultimate 64bit) en gebruik IE8 zelden, maar hier gaat ie als een speer. Ook met link die in de Google zoekresultaten staan. Ik heb wel na de installatie alle "accelerators"enzovoort uitgezet, in dat wizard schermpje dat je bij de eerste IE8 opstart krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan