traag met openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rumoer

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Berichten
61
Als ik internet tabbladen wil openen of een programma, bijv email, of de rekenmachine duurt het een minuut of langer voordat ik deze te zien krijg. Ook krijg ik regelmatig een klein venstertje met daarin de vermelding dat windows niet reageert en het proces beeindigen als optie aanbied.

Weet iemand wat hiervan het probleem is? Is er een service die hapert of alles vertraagt?
 
Ik vermoed dat je arme pc'tje een virusje heeft opgelopen.

Ik raad je aan even malwarebytes te downloaden en te laten scannen.

Suc6 :thumb:
 
Ik heb legale versie van malwarebytes en deze draait op de achtergrond mee.

Ook ccleaner, hitman pro, superantispyware op mijn pc en enabled.


andere suggersties zijndus zeer welkom.:D
 
Hoi,

Ik heb laatst hetzelfde probleem gehad, ik weet niet wat voor pc je hebt maar ik heb er een met 4 AMD Athlon II 620 proccesoren, 8 GB RAM en een Nvidia GeForce GT120.
Dat vond ik voor zo'n pc op zijn zachts gezegd; toch niet **** normaal!
Na ook hier een post te doen kwam ik achter het probleem,
ik had direct na aankoop van de pc Norton 360 erop gezet, vanaf dát moment begon hetzelfde gedoe als bij jou.
Na lang zoeken merkte ik dat er standaard een 3 maanden trial van MCafee op zat,
MCafee en Norton 360 werkte elkaar tegen en trokken bijden zo'n 80% cpu. (van één proccesor, niet alle 4...).

Download van alle antivirus die je hebt een installatie bestand, verwijder alle, op één na, en kijk of het beter gaat.
Zo ja, dan weet je dat het daaraan lag,
zo nee, dan heb je nog alle instalatie bestanden en kan je het gewoon weer terug zetten, je weet dan ook dat het je proccesoren kunnen zijn...

GR. R. Gamer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan