traag opstarten na installatie norton 2006 pakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike_f100

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Hoi,
op mijn pc van nu een 1,5 maand oud heb ik het Norton2006 pakket geinstalleerd en dat bestaat uit :
-Norton antivirus 2006
-Norton internetsecurity 2006
-Norton systemworks 2006.
Na alles geinstalleerd te hebben gaat het werken op de pc prima maar het opstarten is echt zo traag geworden.
Met msconfig heb ik alles geconfigureerd maar het mocht niet baten.Nu is mijn vraag is dit normaal of kan nog iets veranderen dat de opstarttijd verkort zoals het was?

groetjes mike:thumb:

norton heeft de makke om best wel veel resources te gebruiken, dus inderdaad kan je opstarten wat trager worden. waar gebruik je trouwens systemworks voor? heb je dat echt nodig?
en norton antivirus zit toch al in internet security?

Laatst bewerkt:
ik heb even gekeken en inderdaad zit antivirus in internetsecurity.Nou ja ik heb systemworks 2006 bij de nieuwe pc gekregen en geinstalleerd maar als dat niet nodig is haal ik het er uiteraard gewoon af.
Maar als ik het goed begrijp kan ik niets doen tegen het tragere opstarten?

greetz :thumb:

mike_f100 zei:
ik heb even gekeken en inderdaad zit antivirus in internetsecurity.Nou ja ik heb systemworks 2006 bij de nieuwe pc gekregen en geinstalleerd maar als dat niet nodig is haal ik het er uiteraard gewoon af.
Maar als ik het goed begrijp kan ik niets doen tegen het tragere opstarten?

greetz :thumb:
als je nog nooit systemworks nodig hebt gehad zou ik het niet mee laten draaien, en antivirus los kan je ook weghalen
hoe minder zware applicaties je laat opstarten hoe sneller het gaat

ok dan ga ik wat applicaties eraf gooien.
bedankt voor je hulp:thumb:

greetza......

Ik vind het hele systeem veel trager. Norton verweeft zich zo intens dat het ook bijna niet anders kan. Hopelijk went het anders ga ik vlug weer met kaspersky in de weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan