traag opstarten van prog/schermen etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Barry

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2002
Berichten
122
Wie kan mij helpen...sinds enige tijd start XP erg traag programma's op zoals de verkenner maar ook een simpele rechter muisklik duurt wel 15 seconden.

Het switchen tussen programma's is soms ook erg moeizaam....

Opnieuw opstarten, register opschonen en speeddisk draaien helpt niet...

Eric
 
het tweede had ik al gedaan en het eerste betreft een site over medische zaken ???!?!

Klopt die site?
 
Had vandaag het zelfde probleem zelfs internet wou niet meer vooruit .
Mijn oplossing was start> programma`s> buro accessoires> systeem werkset> schijfopruiming>dan op OK> daar tabblad meer optie en dan de onderste optie :herstelpunten verwijderen behalve de laatste .

Maar dit geld als je de optie automatisch herstelpunt maken geactiveerd is .
Schijnt enorm veel ruimte in te nemen al die herstelpunten , waren er vandaag al buiten mijn weten 3 aangemaakt , na dit gedaan te hebben liep alles weer als een zonnetje :D
 
Ik wel bennie is er iets mis mee of kun je hem niet missen ??

P.S Ben niet te lui om te lezen maar mijn engels is matig en juist de belangrijkste dingen zie ik nog wel eens over het hoofd .
 
Laatst bewerkt:
Bij sommige gebruikers leverde die update (vertragings)problemen op, waaronder ikzelf:confused:

Ik heb hem dus maar gauw verwijderd. Het probleem is al vaker op helpmij gesignaleerd. Maar ja, er zijn meer oorzaken mogelijk ...

Groetjes,
Bennie
 
ok thnx

Zal er wel niet veel slechte van worden als ie weg is :D
 
Eh ... maar als jij er geen problemen mee hebt, zou ik 'em lekker laten staan:)

Groetjes,
Bennie
 
Nou ik heb wel regelmatig onverklaarbare problemen , vandaag had ik het opgelost door de optie die ik de vraagstelster gaf maar ik worstel er regelmatig mee en vermoed dat het aan mijn optie lag .

Dus heb het maar wel gedaan en kijken of ik er nog last van hou ??
 
Als de boel nu weer soepeltjes loopt, zou ik het zo laten. Had jij die update dan ook geïnstalleerd?:8-0:

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan