Traag opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vrir

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Mijn PC (Dell Dimension 2400, Pentium 4, 2.4 GHz, 2 GB RAM) heeft de laatste tijd moeite met opstarten. Alle is opgeschoond en gedrfragmenteerd, maar tijdens het opstarten dat aardig lang duurt begint de cursor een tijdje te stotteren. Daarna lijkt alles weer goed te lopen. Als ik de PC loskoppel van internet lijkt het alsof het opstarten sneller gaat. Misschien probeert het iets te controleren?
Bij het afspelen van muziek via Windows Media Player blijft de cursor/het beeld ook af en toe weer hangen.
Er worden geen rare dingen met deze PC gedaan. Wat internet, e-mail en digitale foto's. McAffee is geïnstalleerd als virusscanner. Alle Windows updates zijn bijgewerkt. Op de harddisk is nog ca. 25% vrij. Het probleem heeft zich vroeger niet voorgedaan.

Wat ik zou doen is eerst even mcafee verwijderen en een echte virus scanner installeren. Dan even die updaten en laten scannen. Als die klaar is en wat verwijdert heeft, download dan SuperAntiSpyware en installeer het. Update het en herstart je computer naar veilige modus. Dan de Super Anti Spyware even laten scannen en de virussen die het vind verwijderen.

Nota: Trackingcookies is niets ernstig. Dat zijn gewoon de cookies die je met CCleaner kan verwijderen.

Naja .. dat zei ik niet helemaal dacht ik.. Maar zelf kies ik toch liever voor AVG of Avast :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan