Traag toetsenbord

sanderc

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Berichten
84
Beste leden,

Ik heb een raar probleem met mijn Lenovo ideapad flex 5. Zover ik weet zijn er geen updates of dergelijke uitgevoerd die dit probleem hebben veroorzaakt. Dus in mijn ogen spontaan ontstaan.

Mijn toetsen van het toetsenbord reageren alleen als ik ze lang ingedrukt houd. Maar zo kan je niet type zoals jullie begrijpen. Ik heb alle probleemoplossers al geprobeerd als ook een algeheel systeem herstel. Dit heeft het probleem niet verholpen.

Wie kent dit probleem of heeft hiervoor een oplossing? Hoor het graag en alvast bedankt
 
Helaas dit is niet de oplossing. Heb het bestand niet waar naar verwezen wordt. Toch bedankt
 
Heeft u dan wel alle drivers geïnstalleerd, die door Lenovo voor uw Windows versie worden aangeboden?
 
Beste Alfred,

We hebben niks veranderd en de laptop draait al 2 jaar hier. Dus wat dat betreft niks veranderd zover ik kan beoordelen. Uiteraard kan ik het nakijken als je aangeeft waar ik moet kijken. Daarbij doet het toetsenbord het wel maar moet ik een letter heel lang inhouden voordat hij reageert en heb dan meteen 10x die letter erin staan
 
Verwijder het keyboard via apparaatbeheer en reboot en kijk of dat heeft geholpen, de driver wordt dan opnieuw geïnstalleerd.
 
Windows verandert wel dus misschien wordt het toetsenbord nu niet meer ondersteund met, na installatie, door Microsoft geboden drivers.
Eerst maar het schermtoetsenbord gebruiken. Het model is nog niet volledig opgegeven met "Ideapad Flex 5." Op de driver pagina kan je ook de computer automatisch laten detecteren. Dit is de Lenovo site: https://pcsupport.lenovo.com/nl/nl
 
Lange pier dit heb ik ook al geprobeerd. Helaas geen verbetering.
 
helaas lange pier,

Niks heeft geholpen. Dit lijkt ook allemaal te gaan over een vertraagde invoer. Maar dat is het probleem niet. Er komt helemaal geen invoer als ik 1 enkele toetsaanslag doe. Ik krijg alleen letters te zien als ik de toets iets van 2 seconden indruk. Hopelijk zijn er nog meer opties
 
Terug
Bovenaan Onderaan