traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
volgens mij loopt er iets in de comp. niet helemaal lekker.
maar ik weet niet wat het is?
niet dat de comp. steeds trager wordt wat je wel hebt met virussen e.d. maar ik open bijv. ACDC en vervolgens moet ik terwijl dit geopend is even naar "Mijn documenten" en dan heb ik wel eens dat dat dus allemaal veels te lang duurd.
ik heb deze vraag al eens gesteld en kreeg toen cleansweep en andere progjes en die werken (denk ik) goed. er wordt van alles weg gedonderd wat niet meer nodig is maar eigenlijk blijft de comp. net zo 'traag'.
Pent3 1 ghz moet toch wel wat aan kunnen toch?
ik werk met 98 se.
groetjes,
Marco

Ja, de grootste kans is toch dat je je computer eens goed moet nalopen. Niet alleen virussen maar ook op Spyware en cookies e.d. Kijk ook je opstart lijst eens na of post wat er allemaal instaat hier even. Heb je al eens gedefragmenteerd?
Het kan best zo zijn dat het soms even duurt als je wat pent maar dat moet niet te lang duren. Hoeveel intern geheugen heb je?

1 ghz

1 ghz met 2 maal 40 ghz harde schijf pent 3

ik heb alles wat niet nodig is al uit gezet in het opstart scherm.
hoe kun je trouwens die regels die je toch nooit meer gebruikt voorgoed uit het opstart bestand verwijderen?

groetjes
marco

1 ghz met 2 maal 40 ghz harde schijf pent 3
Je bedoelt zeker P3 1Ghz en 2x 40GB harde schijf.

Wat Raymond Bos echter vraagt is hoeveel werkgeheugen je in je computer hebt en niet de klokfrequentie van je processor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan