Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Berichten
296
Probleem met XP-Pro op een AMD900.Het begon met mp3`tjes die te langzaam afspeelden.Dit ging weer over, maar toen begon het geluid van een mp3`tje(Met mediaplayer of winamp) hevig te kraken en te brommen als er andere progamma`s opgestart werden.Ook Windows is traag geworden.Als je een progamma opstart gebeurt het regelmatig dat er een paar seconden niets gebeurt voordat het begint op te starten.Ook het opstarten van Windows gaat traag.Als het logo van Windows met het Knight Rider streepje in beeld komt duurt het heel lang voordat hij verder gaat.Daarna begint het scherm van licht naar donkerblauw te flikkeren en dan pas komt het aanmeldscherm.Heeft iemand enig idee waar het probleem kan liggen??????Ik heb het systeem al gekontroleerd op virussen en spyware;noppes
Bedankt
Kanjer
 
Hoeveel geheugen heb je er in zitten?

Wat voor AMD processor is het?
 
Als je taakbeheer laat draaien terwijl je de diverse toepassingen opstart - zie je dan dat de processor 100% belast is?
 
Echt kraken en brommen? Lijkt ook wel een beetje op kortsluiting of een probleem met je voeding.
 
Processorgebruik gaat tijdens opstarten van progamma`s naar 100%
 
Het is echt kraken en brommen alsof de aansluitingen niet goed zijn, maar die heb ik gekontroleerd;ook van de geluidskaart in zijn slot
 
Je kan eens proberen een aantal aktieve processen uit te schakelen - als er meer dan 25 processen tegelijk aktief zijn wil dat helpen... Maar ik denk eerder dat het een probleem is met het wisselbestand: het processorgebruik kan een indicatie zijn dat er, bij het laden van programma's, hevig moet worden geswapt.
 
Ik ga even slapen nu;morgenavond weer verder.
Bedankt allemaal
Groetjes
Kanjer
 
Verplaatsen naar een partitie met voldoende vrije schijfruimte; en de grootte ervan door het systeem laten beheren.
 
Wat ik ook probeer.....het gaat niet lukken.Ik gooi er maar een formatje tegen aan;daar issi toch wel aan toe.
Bedankt
Kanjer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan