Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
446
Sinds enkele maanden is mijn internet verbinding erg traag.Ik werk met "Chello" via kabel Zou het kunnen dat dat elke keer rond dezlfde periode is dat ik moet betalen?Nochtans betaal ik altijd op voorhand.Ik scan de pc ook elke dag met "housecall,adaware enzv.."Ik heb wel een netwerk met 2 pc's of gebruik ik te veel?En de volgende maand is het terug snel.
 
Welk chello abbonnement heb je?
Met de tijd van betalen heeft het niets te maken hoor, dat gaan ze echt niet bij elke abbonnee nakijken.
Misschien wel met de dubbele verbinding die je zegt te hebben, teveel gebruiken kan nl niet meer of het moet wel heel buitensporig zijn.
Geef eens aan hoe je snelheid nu is ( via bv speedtest) en hoeveel je verbruik ong. is per maand.
Ik heb chello classic en mijn gegevens zijn nu:
down 3883 kbps
up 882 kbps
conn. 1053
Ik verbruik toch gauw zo'n 10 gb per maand
 
Down;3,2 kbytes sec
Uplaod; 0,5 kbytes sec
Conection; 10.0
Ping; 4201,0 ms
Ik heb ook chello classic.
 
dat is weel zeer traag ja,

zit er niet iets in je router dat de verbinding misschien dichtknijpt?

anders eens contact opnemen met Chello lijkt mij (misschien zijn er wel werkzaamheden aan je verbinding, maar dat is bijna nooit zo lang!)
 
Ik he geen router maar ik werk met 2 netkaarten.
Ja maar werkzaamheden dat is toch niet elke maand rond dezelfde datum.Nu inhet begin van volgende maand is dat weer supersnel tot????Ik begrijp er niets van en bij Chello zeggen ze dat alles ok is,daar hebben ze mij al een nieuwe modem gegeven over 1 maand.
 
Begrijp ik nu goed dat jij elke maand op ongeveer hetzelfde tijdstip die vertraging hebt? Da's idd raar want zo frequent heeft chello geen werkzaamheden. Is er misschien op dat tijdstip een forse verhoging van internetverkeer of zoiets?
 
T'ja dat weet ik niet maar elke maand rond de 22 ste is dat zo traag en dat tot het laatste van de maand.Meer weet ik ook niet.:eek: :eek:
 
Download/upload je veel?

Weet niet of chello het nog doet maar het lijkt me dat je terug wordt gezet op small band
 
Neen M@rio, die policy hebben ze verlaten behalve bij buitensporig gebruik - boven 30 gb per maand gedurende meerdere maanden achtereen.
 
Geplaatst door dalt005
Ah Mario en welk verschil is er dan bij breedband en smalband?

De snelheid.

Aangezien ik geen Chello heb weet ik het fijne er niet vanaf maar aangezien je elke maand op ongeveer hetzelfde tijdstip last van hebt dacht ik daaraan
 
Ruw gezegd is smalband de snelheid van dial-up ( telefoon)verbindingen en breedband die van ADSL en kabel.In het verleden dreigde Chello altijd met (tijdelijk) terugzetten naar smalband als je de datalimiet overschreed.
En hoe traag een dialup verbinding is wil je niet weten......;)
 
ok ik ga eens mailen naar chello en zien wat ze daar zeggen want per tel duurd het te lang.Ik laat iets weten.
N.B: Ik woon wel in Belgie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan