Traag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hitman Pro

In de tweede plaats is gebleken dat het gebruik van Hitman Pro veel problemen geeft. Dat is op zichzelf niet erg, alle programma's kunnen immers wel problemen geven en bugs bevatten. Maar de problemen die Hitman Pro veroorzaakt, in het bijzonder de problemen die worden veroorzaakt door de 'heuristiek' die de ontwikkelaar van Hitman Pro zelf heeft ontwikkeld, die zijn echt té ernstig. Bestanden die volstrekt legitiem of zelfs noodzakelijk zijn worden verwijderd omdat zij volgens de maker van Hitman Pro staan op een locatie waar zij 'niet horen te staan', mensen raken in paniek omdat er Alternate Data Streams op hun pc worden gevonden terwijl die volstrekt onschuldig zijn (zoals thumbs.db bestanden), etcetera.
Het gevolg hiervan was dat de malware-deskundigen in de HijackThis-logs sectie het erg druk kregen met het oplossen van problemen die niet werden veroorzaakt door spyware of ander malware, maar werden veroorzaakt door het programma Hitman Pro.

Bron:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?p=82335

AVG free is geen internet security dus moet je er nog een firewall bijnemen, bv zone alarm.

Laatst bewerkt:
Ewido is ook een aardige scanner, is gratis, en scant je pc grondig. Werkt ook prima

Oke maar vind het ook wel fijn dat mijn pc beschermt is tegen hackers en al die meuk! Ook omdat ik draadloos internet!

Iemand die weet wat een goed programma is dat alles in een heeft of anders 2 programma's die goed samenkunnen!

Is McAfee ook een goede of hebben jullie zoiets van ... dan kun je net zo goed een gratis progje gebruiken!

Ewido is ook een aardige scanner, is gratis, en scant je pc grondig. Werkt ook prima

Ewido (tegenwoordig avg antispyware) samen met Ad-aAware en Spybot s&d in de plaats van Hitman

Daarnaast heb je nog een realtime viresscanner en een firewall nodig.

Ewido (tegenwoordig avg antispyware) samen met Ad-aAware en Spybot s&d in de plaats van Hitman

Daarnaast heb je nog een realtime viresscanner en een firewall nodig.

ah oke, dat wist ik niet, vond t raar dat ewido geen contact meer kom maken met zn server voor updates :confused:

Daphne82 doe nu eens wat Jozo typt.
de temperatuur is helemaal oké
Je moet goed lezen wat er voor de temperaturen staat.
die 145 graden is geen gemeten waarde in jouw computer.

Dus eraf:

Hitman Pro
en andere virusscanner

Dus erop:

AVG Anti-Spyware ( vroeger ewido ) ( eventueel realtime protection )
Ad-Aware SE
Spybot Search & Destroy
Virusscanner ( bijv AVG Anti-Virus of Avast ) ( realtime protection )
Firewall ( bijv. ZoneAlarm of Sygate )

Dus erop:

AVG Anti-Spyware ( vroeger ewido ) ( eventueel realtime protection )
Virusscanner ( bijv AVG Anti-Virus of Avast ) ( realtime protection )
Firewall ( bijv. ZoneAlarm of Sygate )

Ik heb net even gekeken, maar zie ook AVG Internet Security 7.5 staan op de website van AVG.

Is dit eventueel een optie of heb je zoiets van de Firewall van ZoneAlarm of Sygate is beter?

Laatst bewerkt:
Die Internet Security is niet gratis, terwijl AVG Anti-Virus wel een gratis versie heeft namelijk AVG Anti-Virus Free en AVG Anti-Spyware begint met een trial, daarna kan je met een serialcode ( bestellen via site ) de complete version en na 30 dagen, gaat de trail over naar de free version.
Met die AVG Anti-Spyware free version kan je gewoon nog goed scannen enz. maar is er geen guard, dus geen bescherming.

Ik zou gewoon ZoneAlarm of Sygate samen met AVG Anti-Virus Free nemen.
Ben je 100% gratis uit.

Die Internet Security is niet gratis, terwijl AVG Anti-Virus wel een gratis versie heeft namelijk AVG Anti-Virus Free en AVG Anti-Spyware begint met een trial, daarna kan je met een serialcode ( bestellen via site ) de complete version en na 30 dagen, gaat de trail over naar de free version.
Met die AVG Anti-Spyware free version kan je gewoon nog goed scannen enz. maar is er geen guard, dus geen bescherming.

Ik zou gewoon ZoneAlarm of Sygate samen met AVG Anti-Virus Free nemen.
Ben je 100% gratis uit.

Oke Thx voor de tips! Nu kijken of mijn systeem er ook nog een beetje sneller van wordt!

Ik denk het wel:
Norton staat erom bekend, je systeem te vertragen, en veel geheugen-vretende processen te hebben. Ook het opstarten wordt met Norton erg vertraagd.

Dus je hebt zo op je pc:
- ZoneAlarm of Sygate als firewall
- AVG Anti-Virus als virusscanner die realtime scant
- AVG Anti-Spyware als spywarsescanner en hij kan evt. ook realtime als je dat wilt.

- Ad-Aware en Spybot alleen als on-demand scanner, dus alleen scannen wanneer jij dat wilt.

Nog effe een vraagje:

Is het normaal dat er 6 x svchost.exe in mijn Processen staat? 3x in SYSTEM, 2 x als Netwerkservice en 1x Locale service.

En al geinstalleerd?
Al verbeteringen / veranderingen ?

Kwa opstarten is ie inderdaad nu wel wat sneller. Alleen wanneer hoort je CPU op 100% te zitten? Die van mij zit bijvoorbeeld als ik dit aan het typen ben al op 10% en als ik mijn email open dan zit hij op 100%

als je mail alleen opent schiet ie ff naar de 100 ? of blijft ie ook continu erop staan ? en gaat het hier om outlook of gewoon de hotmail pagina. als je de nieuwe versie van hotmail hebt vreet dat idd ook wat..

als je mail alleen opent schiet ie ff naar de 100 ? of blijft ie ook continu erop staan ? en gaat het hier om outlook of gewoon de hotmail pagina. als je de nieuwe versie van hotmail hebt vreet dat idd ook wat..

Gaat hiet om gmail, maar dit gebeurd ook als ik andere dingen doe!

dat je processorverbruik ff in de hoogte schiet met het openen van programma's kan wel gebreuren, meestal is dat maar ff, en word het verbruik vanzelf minder

Ja, klopt.
Het gebruik kan even omhoog schieten, maar zou daarna snel weer naar beneden moeten gaan, behalve als je zware programma's gebruikt.
Maar gewoon met Internet Explorer of Firefox zou ie weer snel normaal moeten zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan