Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja je kan kijken of de harde schijf nog wel lkkr reageert
Dit kan komen doordat er tijdens het opstarten heel wat onnodige processen worden gestart. Kijk anders eens in je msconfig ( Start > Uitvoeren > msconfig > Opstarten ) of daar geen dingen tussen staan die je eigenlijk niet nodig hebt en vink deze uit.
tja als je veel onghebruikte programma`s gebruikt kan dat ook wel de oorzaak zijn..
miss dat er virussen zijn..
kan proberen om te formatte?![]()
dan moet je volgens mij een nieuwe cd-rom speler hale.. voor 10tje heb je al een dvd-writer![]()
tja installeer in veilige modus dan de drivers en kijk of het dan lukt .. ?miss lukt het dan![]()
pfff dan kun je nog wel ff w8ten ofniet![]()
Hoi,
Als je cd-rom speler los koppelt start hij dan nog steeds langzaam op.
Modag
dat kan het wel is zijn jha... de hitte molt je pc aan alle kanten of het komt door de stof die het sloom laat lope... dus gwoon een keer uitblazen en kijk wat er gebeurdmiss dat het werkt
![]()
Hoi,
En als je denkt dat het door de warmte komt wat ik denk niet het geval is zou je de zijkant er af kunnen laten en een tafelventilator er voor zetten dan zou het goed moeten gaan maar zoals ik al schreef daar legt het denk ik niet aan denk meer aan de verschillende drivers die je al geprobeert hebt en/of de cd-rom speler.
Modag
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.