traag,

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
Hallo,

Weet dus niet of ik nu bij het juiste topic zit,maar heb een vraag over het zeer traag reageren van het surfen over het web.
heb een pc met een asus moederbord en w7 als besturingssysteem,
heeft altijd subliem gewerkt ,ook met het surfen op het web,nu is hier afgelopen week een storing op het internet en telefoon etc, geweest,en nadien is de pc traag geworden.
als ik surf naar een site is het oke,maar wil ik meerdere sites aanklikken dan duurt het eeuwen,terwijl dit voor de storing oke was
heb hem dus ook al enkele malen gereset,maar geen effect.
zat zelf eventueel aan een defecte grafische kaart te denken,maar kan een storing zoiets teweeg brengen.
hoop dat jullie hier eventueel een oplossing voor hebben of weten.


bvd,mwrv.
 
hallo

ik denk eerder dat de internet storing nog niet helemaal is op gelost probeer het eens op een ander apparaat
 
Als je een internetstoring gehad hebt, dan is altijd het advies om de stroom van de modem af te halen en deze na 30 seconden weer aan te doen. Eventuele router achter de modem moet je ook van het stroom afhalen, en pas weer inschakelen 2 minuten nadat je de modem hebt ingeschakeld.

Probeer dat eerst maar eens ;)
 
gedaan,

hallo,nou dat met de stroom er af halen heb ik dus al een paar x gedaan geen effect,
de andere optie ga ik vanavond even uitvogelen,en mijn bevindingen lezen jullie dan wel.
weet niet of er nog een kleine makkelijke oplossing is omdit aan te pakken?
maar kom terug met de bevindingen.

bvd MWRV,
 
nog traag,

Hallo,
Ben ik weer terug,heb jullie advies oppgevolgd,en dit was naar mijns inzien goed,maar blijft dus traag.
heb het volgende gedaan;ben naar een vriend van mij geweest met een andere provider (kpn),ik zelf (ziggo),en daar was de bevinding ook hetzelfde traag.
hoorde toen sumier de harde schijf tikken,en dacht zou de schijf toch kaduuk wezen,heeft wel eens vaker van die geluiden gehad,en ook wel eens erger maar de snelheid van het surfen was toen wel goed.
hebben jullie ,misschien nu een idee wat de oorzaak kan wezen.(zou de schijf toch echt stuk zijn?)

bvd mwrv,
 
Tikkende harde schijf is nooit goed! Dat is een van de eerste tekenen dat je schijf bijna overleden is.
 
defect?

Hallo,

ben er eigenlijk ook bang voor.
als een schijf er lang over doet om een afbeelding,of van een site iets op te halen ,en dit duurt echt meer dan 5 minuten,kun je er dan ook van uitgaan dat dit de oorzaak is van al deze misere.

bvd mwrv,
 
Er zijn programma's om harde schijven te testen zoals hddtune.

Echter het eerste wat je zou moeten doen nu is een backup maken van je data!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan