traage downloadsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schinveld

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Ik heb problemen met het downloaden van een bestand via een site, by een bestand van 270mb is myn downloadsnelheid 13.6kb/sec, dat duurt uren voordat ik klaar ben met downloaden , ik heb zo'n test gedaan via www.speedtest.nl en mijn snelheden zouden moeten zijn:

Download: 477.9 KByte/sec
Upload:64.8 KByte/sec
Connection:531.0 Conn/min
ping test:16.0 ms

ik zou graag mijn sneldhaid van 13.6kb/sec naar dat 477.9kb/sec willen hebben
Kan iemand mij misschien helpen?

alvast bedankt,

Bas

Ja want als ik bv met limewire download heb ik gewoon normale snelheid, zie ik net

Hallo Schinveld.

Dat je het bestand zo traag download ligt niet aan jou maar aan de snelheid waarmee de site het bestandje naar jou verstuurd. Het kan voorkomen dat (door welke reden dan ook) een site een lage snelheid heeft. Dit komt omdat de site (op dat moment) een bepaalde bandbreedte ter beschikking heeft. Bij sommige sites is die wat lager dan bij anderen (bijvoorbeeld door tijdelijke drukte).
Als het komt omdat het op het tijdstip dat je het download erg druk is op de site, dan kun je het ook nog eens op een minder druk tijdstip proberen. Misschien dat dan de snelheid hoger is.

M.vr.gr. Ramon

Ok bedankt Ramon, ik zal het vannacht maar eens proberen lijkt het me minder druk!!

vraag opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan