trucker10
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 3 dec 2008
Hallo forum helpers , ik heb het volgende probleem . Ik vul per week zo een 25 a 30 regels in 10 kolommen in ( eerst deed ik dat via een userform nu direct in de database tabel ) ik haal nadien via een matrix formule de nodige gegevens over in een ander tabblad > o.a. de gewerkte uren per chauffeur met de opmerkingen en de aftrek van de pauze , ook heb ik een tabblad voor de facturatie , daar komen dan nog eens wat formules voor de berekeningen aan te pas . Nu is het zo dat ik ondertussen al aan meer dan 1.000 regels zit en ik vorige week mijn matrix formule heb aangepast "...(Invoer!$B$3:$B$2000).." ik heb de waarde al op 2.000 gezet .Als ik nu een selectie doe dan zie ik werkelijk regel per regel ingevuld worden .
Mijn vraag > valt hieraan wat te doen of zijn er andere oplossingen om vanuit een database een uurstaat chauffeur en factuur klant te maken . Is er een bepaalde methode om de matrix zo te maken dat dit wel vlot verloopt ?. Nogmaals de link naar de database die ik gebruik
Mijn vraag > valt hieraan wat te doen of zijn er andere oplossingen om vanuit een database een uurstaat chauffeur en factuur klant te maken . Is er een bepaalde methode om de matrix zo te maken dat dit wel vlot verloopt ?. Nogmaals de link naar de database die ik gebruik