Trackmania Nations

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendew

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
242
Heey,
Wie speelt dit spel ook. Want we hebben samen met een paar klasgenoten een trackmania server draaien:cool: genaamd (iRa)Server maar er zijn nog tamelijk weinig mensen:confused:. Voor mensen die willen kom graag dan word het tenminste wat drukker en kunnen we punten verzamelen (wat ook de bedoeling is namelijk).
De banen zijn rond de 30 á 40 sec niet al te lastig en ook niet echt van hoge kwaliteit maar wat wil je als je net een weekje bezig bent. Dus speel je Trackmania Nations kom dan eens even een kijkje nemen in onze server (iRa) server
Groetjes (iRa) Master J of te wel Jeroen
 
euh weet ik niet mss was ik er toen niet wanneer was dat want als je er eergister was dan is de server nu meer geupdate want er zijn nu meer banen:D maar want vond je er van en kom je nog eens terug als die online is?
 
Ik heb eventueel wel een mappack van een stuk of 10 banen tussen de 30 sec en de 1 min

deze banen zijn door een vriend van mij gemaakt om gespeelt te worden op de toen malige campzone.

dus als je interesse hebt dan kan ik wel even kijken hoe jij ze kunt ont ontvangen
 
oke bedankt zal t over leggen met de crew leader onze banen mogen niet langer zijn dan 40 sec
 
@ jeroen

Als jou msnnaam tenminste Jeroen // Q6600 G0 stepping is :p
dan ben jij diegene:thumb:
 
oke bedankt zal t over leggen met de crew leader onze banen mogen niet langer zijn dan 40 sec

Je mag van mij de banen testen en dan kan je zelf kiezen of je ze er in wilt of niet (je kan ze er volgens mij perstuk er in stoppen)

de banen zijn trouwens allemaal goed haalbaar (eventueel wil ik ze wel voor rijden tis dan wel 1 jaar gelden dat ik het gespeeld heb maar dat geeft niet)
 
Sorry heren, maar Helpmij.nl is een forum voor (hulp bij) computerproblemen en niet voor dit soort zaken. Daarom een slotje
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan