Tradedoubler.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Berichten
3.344
Hallo,

Ik heb op sommige irritante banners aan de linker in de post van helpmij.nl nu weet ik niet of dit aan helpmij.nl licht of aan mijn browser?

Ik gebruik Internet Explorer 9
 
Hoi,

Kun je er een screenshot van maken?
(Prt Sc indrukken, paint openen, plakken, opslaan en uploaden in de forum)

Groet,
 
Links? raar, bij mij zitten ze rechts. Kennelijk heeft helpmij extra geld nodig (niet genoeg mensen die willen betalen voor het privilege PM's te versturen?) en hebben ze extra advertentie's geplaatst.
 
dit is normaal, dit is gewoon de dell reclame, dit heeft als het goed is iedereen.
 
Volgensmij zijn de banners alleen bovenaan. Ik heb een adblocker geïnstalleerd, dus ik heb er geen last van.

Groet,
 
Hallo,

Nog een ding voorheen had ik dat niet... Heb het opgelost heb me FireFox geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Volgensmij zijn de banners alleen bovenaan. Ik heb een adblocker geïnstalleerd, dus ik heb er geen last van.

Groet,
Zet dat ding dan uit. Mensen als jij zijn één van de de redenen dat sites meer en meer (irritante) advertenties moeten plaatsen om niet failliet te gaan. Die adblockers zijn heel leuk en aardig, maar als de sites waar je ze gebruikt failliet gaan heb je d'r niets meer aan.
 
Op m'n normale pc heb ik geen adblocker, maar op deze wel, want reclame maakt deze pc sloom. En bovendien, ongelovelijk irritant!

Ontopic : ik krijg ook zo'n Dell banner op m'n normale pc, dus het ligt niet aan je PC, maar aan Helpmij.

Groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan