Trage cmputer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rtasma

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Berichten
25
Hallo,

De laatste tijd wordt mijn computer steeds trager. Het duurt steeds langer voordat mijn computer op start. in het verleden heeft helpmij vaker geholpen om spyware te verwijderen :thumb: Ok als ik op start hoor ik altijd een vreemd geluid.

Zou het spyware kunnen zijn? Wat moet ik doen?

Groeten, Martijn
 
Ik zou Hitman Pro persoonlijk wel draaien. Het schoont je pc heel erg op. Ik gebruik het al 3 jaar, en het haalt heel wat spyware weg. Het is geen programma dat je computer op wonderbaarlijke wijze sneller maakt, het enige wat het doet is spam, spy- en adware verwijderen. Dat zal je computer wel sneller maken. Een werkgeheugenuitbreiding kan ook helpen, maar dan lijkt het me raar als het heel lang met dezelfde hoeveelheid werkgeheugen goed is gegaan, en opeens onvoldoende geheugen heeft.
Het is zeker aan te raden om MSCONFIG eens te gebruiken.

Veel succes! :D
 
Ik zou Hitman Pro persoonlijk wel draaien. Het schoont je pc heel erg op. Ik gebruik het al 3 jaar, en het haalt heel wat spyware weg. Het is geen programma dat je computer op wonderbaarlijke wijze sneller maakt, het enige wat het doet is spam, spy- en adware verwijderen. Dat zal je computer wel sneller maken. Een werkgeheugenuitbreiding kan ook helpen, maar dan lijkt het me raar als het heel lang met dezelfde hoeveelheid werkgeheugen goed is gegaan, en opeens onvoldoende geheugen heeft.
Het is zeker aan te raden om MSCONFIG eens te gebruiken.

Veel succes! :D

hitman pro kan veel oplossen ja maar ook veel problemen geven door ook dingen op te,
die nodig zijn voor de pc.
het is gewoon better hitman pro schil want dat is het niet te gebruiken maar,
de programmas afzonderlijk te draaien van elkaar.
 
meer problemen ..

Hallo, bedank voor de snelle reacties.

Hitman Pro heb ik n het verleden inderdaad al wat keren gebruikt.
Helaas kan ik de problemen hier niet mee oplosen. Er is zelfs en nieuw probleem bij gekomen, namelijk het virus Troan.Vundo.B

Zou het misschien mogelijk zjn om een hyacklog te plaatsen, zodat jullie kunnen ziewat er precies verkeerd gaat met mijn computer?

Groet, Martijn
 
Hallo,

Ik heb beide suggesties geprobeerd.
Helaas zijn beide niet gelukt. Bij de eerste suggestie laat de computer mij het programma niet in de veilige modus zoeken (foutmeldiing) en als ik zoek in de standaard mode vind ik wel het virus en wordt het verwijderd, maar toch blijf ik de melding krijgen van Norton antivirus dat het programma een een virus heeft ontdekt (Trojan.Vundo.B) en dat er een bestand (c:\windows\system32\mlapqqj.dll) is beschadigd en kan niet worden hersteld.

Bij de tweede suggestie was het programma niet in staat om het virus te vinden.

Nogmaals bedankt voor de hulp,

Groeten, Martijn
 
Heb je een legale versie van Norton?
Heb je Hitman Pro ook nog draaien?
Heb je in Superantispyware eerst geupdate?
 
Ja, legale versie van Norton.
Nee, hitmanpro verwijderd.
Ik zal proberen nogmaals te draaien en een update te maken voor het draaien.

Bedankt, martijn
 
Bedankt voor de hulp. Het virus is gelukig verdwenen van de computer.
Ik heb nog 1 vraagje, zou het uitschakelen van bepaalde programma's bij het opstarten misschien de snelheid van het opstarten vergroten (msconfig)? Zo ja, welke programma's kan ik dan afsluiten via msconfig?

Groeten, Martijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan