trage internet aansluiting.... kan server niet vinden?...

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiwema

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2003
:D Hallo iedereen, en een gezond 2007:D

Mijn pc probleem is het volgende, als ik verbinding wil maken met internet (adsl-comfort van planet) [COLOR="black[SIZE="2"]"]kom ik vaak niet op de site. ...kan server niet vinden...:evil: en is de verbinding vaak errug... traag.

als ik het door eerst outlook express aan te tikken en daar verbinding mee te hebben EN DAARNA explorer internet aan te tikken doet hij het vaak wel..
[/COLOR][/SIZE]:confused: ( dan is ie ook ineens weer snel:thumb: :confused: :o )

Ik heb na eerst symantec norton utilities gehad te hebben , en ... volledig.. verwijdert, nu de gratis Fsecure van planet geinstalleerd.

wat gaat er bij mij vaak fout????

een tweede vraag is, vroeger had ik direct verbinding met internet toen de pc aanging, nu moet ik apart inloggen????

wie kan mij helpen?:o

bvd

groetjes:D

harry

Laatst bewerkt:
Haal gedurende 5 seceonden de voeding van je ADSL-modem. Zet de voeding weer op het modem. In Netwerkverbindingen staat een LAN-icoon van je ADSL-aansluiting, rechtsklik daarop en daarna op Herstellen. Herstart je PC en kijk of je verbinding weer in orde is.

Bedankt voor de tip.:D
Ik ga het proberen, ik laat van me horen.

mvgr

harry

Niet gelukt, doet nog steeds vaag.

Dit onderwerp/ probleem van mij werd ook aangekaart met de titel adsl/internet aansluiting valt stil.
In het topic van die vraag ben ik ook met mijn probleem.

Deze vraag van mij sluit ik daarom af en ga in het andere topic.

Beste hiwema,

Ten eerste kan jij geen topics sluiten, dat kunnen mods/admins alleen maar.
Ten tweede graag geen topics gaan kapen(iemand anders topic overnemen met je eigen probleem) ook al is het hetzelfde soort probleem. Want het kan bij jou net een iets andere oorzaak hebben.

sorry sorry,:o
ik dacht dat er dan teveel topics waren met hetzelfde (?) probleem.
Toen ik zijn beschrijving van zijn probleem las, dacht ik, dat zou ook voor mij misschien ook kunnen gelden.
sorry:(

mvge

harry

Als aanvulling op mijn probleem.

Als ik een poosje zit te internetten (zeg maar 30 minuten) dan lijkt het net alsof de verbinding stil valt; pagina's laden opeens niet meer, ( server niet gevonden) internet doet als het ware niets meer en ook e-mail kan niet worden binnen gehaald. Als ik dan een minuut of 10 wacht en het weer opnieuw probeer doet alles het weer. Maar ook als ik alles sluit en dan eerst outlook start en daarna explorer, dan doet internet het soms weer goed. Totdat hij weer "vastloopt"

?????:o :evil:

mvgr
Harry

:o
Ik heb PC veilig uitgezet, Ghost gestopt, en VPG ( geloof ik) virusscanner laten lopen. Die zorgde ervoor dat mijn pc bleef opstarten.:evil:
Dus de ghost vanaf mijn tweede schijf op mijn eerste schijf gezet, was natuurlijk weer info kwijt, en Pc veilig en Ghost nu verwijderd. VPG weer laten lopen, die vond volgens zijn zeggen ook niets,
NOD32 trail geinstalleerd, en laten scannen.

En warempel,....ik heb weer een snelle pc.:D
(Ghost nog niet geinstalleerd)

Waar het aan lag weet ik niet, zou het wel willen weten.:)

mvgr
Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan