Trage internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roentjuh

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
23
Hallo,

Ik heb 4mb internet snelheid wat dus zo ongeveer 400kbps zou moeten geven als ik het goed heb, dit heb ik ook altijd gehad tot een week terug ongeveer, ik heb niks nieuws geinstalleerd maar mijn download snelheid komt plotseling niet meer over de 50kbps wat dus echt niet opschiet. ik weet niet of dit bericht in het goede forum staat maar heb gezocht voor het juiste forum.
als iemand enig idee wat een oorzaak kan zijn of hoe ik kan checken of er iets mis is met mijn internet zou ik dat heel erg op prijs stellen.
de download programmas die ik gebruik maken geen verschil in download snelheid.
alvast bedankt!

Mvg Jeroen
 
als je torrents download, licht het eraan hoe snel anderen Uploaden (en het aantal uploaders) is dit heel laag, dan download jij minder snel,
waneer je veel uploaders hebt, download je sneller...

je kunt je verbinding testen op: www.speedtest.nl

om te weten wat een Seed of een Leech is,, kun je heir even kijken....
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=286261

succes
 
bedankt voor je reactie,
dit download probleem gaat niet alleen over torrents, als ik iets gewoon via explorer probeer te downloaden heb ik het zelfde probleem, ook bij blizzard background downloader heb ik altijd een snelheid van 400kbps gehad, ik heb die site ook eerder getest en geeft dan aan dat ik met 1 mbps download wat hij der dus echt niet uithaald.
het zit dus niet alleen in torrents maar in alle download snelheid, uploaden is ook langzamer geworde. kan dit een oorzaak zijn van virus of niet goed gedefragmenteerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan