trage internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Berichten
240
Hallo,

Weet iemand raad ?? sinds kort is het opvragen van site´s zo traaaaaaaaaaag, soms moet ik wel is een volle minuut of langer wachten op een site. Ik word hier echt niet goed van.

Zelfs mn opstart pagina doet er ellenlang over.

ik heb ME en mn internet verbinding in sofware al hersteld, maar het helpt niet.

Dus als iemand hier raad op weet, graag stap voor stap, want ik ben een leek.

alvast bedankt.
 
1.verwijder je tijdelijke internet bestanden via IE>extra>internetopties>bestanden verwijderen en cookies verwijderen.

2. scan je wel eens op spyware?

3. doe eens een snelheidstest en kijk of het bij de snelheid van jouw adsl in de buurt komt.
http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp
 
Laatst bewerkt:
traaaaaaaaaag

hoi,

ik scan regelmatig met adaware en spybot, dus daar ligt het niet aan. En virussen heb ik ook niet, ik gebruik Norton. Ook mn cookies en tijdelijke internetbestanden schoon ik regelmatig.


de speedtest heb ik ook is gedaan, (duurde ellenlang) maar mn download was 55 de rest ben ik vergeten.

nou heb ik even tijdelijk monzila als browser genomen, die wel sneller was, maar ik vond het te rommelig.

nou lijkt het net of het aan mn browser ligt. (ik gebruik nu ie6)

Nog meer opties ??
 
Wat voor abbo heb je dan eigenlijk afgesloten ?
 
Abbo ?? abbonnement ?? denk ik, das Adsl, en planet is mn provider.

voorheen mxstream, is het eigelijk nog.

zou mn modum verouderd kunnen zijn ? alles is nu 3½ jaar oud ongeveer.

Het trage is er plotseling ingekomen, ineens zat ik dus te wachten op de opgevraagde site.

het blauwe balkje onder in je scherm, vult zich altijd langzaam, maar nu, blijft hij gelijk al hangen in het begin. Ook kan ik dan geen andere opdracht meer geven, alles staat gewoon op dat moment vast, pas wanneer ik de site heb, kan ik verder gaan.

Heb je hier iets aan ??