Trage laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Dorado,

Bedoel je daarmee dat de enige oplossing een hardware-upgrade is? (upgrade RAM-geheugen) Of misschien Windows 7 erop installeren (nu staat er Vista op)? Of is dat ook maar de vraag of dat gaat werken, en is het dus beter om een nieuwe laptop te kopen?

Met die upgrade alléén van het RAM geheugen zal de computer wel sneller, maar niet significant sneller gaan werken, dus nog steeds naar ontevredenheid.:(
Beste is m.i. de spaarpot eens om te keren & te gaan kijken voor een andere laptop...:thumb:

Hey Dorado,

Ik heb die visuele aanpassing nog uitgevoerd, wat de computer wel iets sneller maakt. Nu start een youtube filmpje binnen 5 a 10 seconden en een tweede youtube filmpje binnen ongeveer 10 seconden.

Gisteren heb ik al besloten om een nieuwe laptop te kopen: MacBook Air 13 inch met een uitbreiding van het werkgeheugen naar 8 GB, wel prijzig maar daar kan ik de komende tijd zeker mee vooruit, ik heb hoge verwachtingen!

Ik ga deze laptop denk ik verkopen, aan een vriend of op marktplaats zetten. Zal ik aan hem aanraden om het RAM-geheugen van 1028 naar 2048 uit te breiden en Windows 7 te installeren?

Hartelijk bedankt voor al je advies, het heeft kleine computerkennis wat doen groeien (weet ik in het vervolg ook beter hoe ik een computer sneller kan maken!)!

Volgens de aanbevolen systeemeisen voldoet je laptop hoor.
Is tie al oud? Als dat niet zo is, is het mss een idee om je computer hier , hier of hier na te laten kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan