trage msn 6.2

• Onderwerp starter Onderwerp starter imr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

imr

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2002
hallo,
als mijn zoon zijn msn opstart en hij begint te chatten, dan duurt het een eeuwigheid (in computertijd) vooraleer zijn chatgenoot zijn tekst ziet.

De eerste lijn tekst die hij ingeeft gaat vlug, maar vanaf dan gaat alles traag.
Internet werkt wel normaal.

Ik draai xp home.
2 accounts: 1 voor mij als systeembeheerder en 1 voor mijn zoon met beperkte rechten.
Als ik hem systeembeheerder geef, dan blijft msn traag, dus daar ligt het al niet aan.
Ik heb spybot en ad aware gedraaid en alles verwijdert van spywaren coockies, trackers,....
Bij het opstarten worden enkel de nodig "dingen" opgestart.
Ik heb msn6.2 er af gegooid en terug geinstalleerd.

Niets helpt.....behalve misschien helpmij.nl?

Alvast bedankt!

Wat zijn de internetverbindings-snelheden van beide computers? Dus van je zoon's PC en die van zijn Chatgenoot?

Plaats eens een HijackTHis logje op het forum.

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 6

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

thx voor de info.
Een hijack log had ik al eens geplaatst.
Misschien doe ik dat nog eens.

Het is niet alleen naar zijn vriend dat het probleem zich voordoet, maar naar iedereen (naar zowel trage als vlugge pc's).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan