Trage pc met games/applicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

JerX

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
270
Ey helpmijers :)

Een vriend van mij heeft een pc van 2 jaar oud alleen met gamen (voornamelijk) is de pc erg traag. Alle graphics staan op laag en als nog is zijn FPS super laag en tikt hij gewoon over het scherm heen. (dan hebben we het over games zoals WoW, BF2142 en C&C3 enzo.)

Config:
P4 3 ghz
Ati Radeon 9600
1 GB geheugen
200 GB Hardeschijf

Alle drivers en windows updates zijn up to date. Dus ik vermoed dat zijn Geheugen of Videokaart een beetje dood is. Want met die config kan die games wel wat hoger dan Low spelen zonder te schokken. Wat denken jullie?

Als het iets van zijn videokaart of geheugen is kan iemand mij dan een testprogramma geven?

Groeten
 
wow wat een slim antwoord :confused: Of ik dat nog niet wist.

Anyhow zijn CPU word erg warm dus we gaan een nieuwe cooler kopen (met kast open schokt het minder :O)
 
Wat is de temperatuur van de cpu dan? De videokaart en het geheugen is niet kapot. Indien het geheugen stuk is zal de pc niet opstarten en indien de videokaart stuk is krijg je artifacts of start de pc ook niet op. Met die videokaart zal je nooooooit hoge FPS halen bij die games die je opsomt. Een te hoge temperatuur van de cpu kan wel voor schokkerig beeld zorgen dus een nieuwe cooler en nieuwe koelpasta aanbrengen kan wel helpen.
 
Uhmm de CPU gaf 87 graden aan xD Ik weet dat die videokaart geen FPS koning is maar hij zou op low wel games kunnen handle ;p We gaan morgen nieuwe koeler en koelpaste halen =)
 
CPU zal je fps niet heel veel verhogen, nieuwe videokaart wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan