Trage pc met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, maar zo was het niet bedoeld.
Ik moet wel weten waar ik die instellingen kan wijzigen bedoelde ik er mee. En als me dat niet lukt, zal ik het in overweging nemen om er extra geheugen bij te steken. Toch bedankt.

Ik geloof niet dat je het helemaal snapt

Zoals ze zeggen 1gig Ramgeheugen erbij steken dat kost je 40-50 euro en dan gaat je laptop een stuk sneller ik heb zelf een acer aspire 3680 met vista (dualboot met ubuntu :p, is ook een oplossing gebruikt minder ramgeheugen) en ik heb ook een gig extra ramgeheugen geplaatst en dan gaan de prestaties ongelooflijk hard vooruit. Gwn doen. :thumb:

en dan is er nu de Dell De-Crapifier :D

http://www.yorkspace.com/2006/04/38

ben je in 1 klap van al die extra "gratis" voorgeinstalleerde sofware af die natuurlijk allemaal automatisch opgestart worden

lang leve de gesponserde dell pc's

Ben ik niet voor. Simpelweg de hdd formatteren en Windows opnieuw installeren levert eenzelfde (zo niet beter) resultaat op.

Probleem is opgelost. Ik heb het zaakje geformateerd en Windows en alle andere programma's opnieuw opgezet. Alles draait als een zonnetje. Had dus, wat ik al aan gaf, niets met het geheugen te maken.
Voordien draaide hij ook goed, dus er moest iets anders zijn. En dat wilde ik hier te weten komen, wat dan wel het eventuele probleem van was. En dat is me niet duidelijk geworden, toch zeker niet die reactie van zeemeeuw_5. Ik draai al 27 jaar mee in de pc wereld, dus snap heus wel hoe en wat. Dit forum is er om alleen nog wat wijzer te worden van positieve reacties. Maar iedereen toch hartelijk bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan