trage pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter tamme
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tamme

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2001
mijn pc is zo langzaam als ik op bv een videobestand op de rechtermuisknop klil dan duurt het wel een paar minuten voordat er wat gebeurt en zo gaat alles zo'n beetje een paar minuten nadat hij is opgestapt. Mijn harde schijf bestaat uit 3 partities en is in totaaal 120 gb. Op c staan de programmas en xp. en op de rest films en muziekbestanden. nu heb ik c geformatteerd. ik heb adaware gedraaid. ik heb het register opgeschoond, maar als ik op d een bestand wil openen duurt het nog zo langzaam. ik weet het even niet meer. Iemand van jullie misschien suggesties.

O ja het is een pentium 4 2,6 ghx en er zit 512 ddr geheugen in dus daar kan het niet aan liggen.

draaien er niet teveel programma,s mee op de achtergrond.kijk eens in msconfig wat je daar kan uit vinken.je komt daar via start/uitvoeren/msconfig

dat zijn er niet veel want ik heb c geformatteerd en alleen de programmas erop gezet zoals ik hem aangelverd kreeg.

bedankt voor alle reacties, maar het was waarschijnlijk toch wat anders. Hij werd alleen langzamer als ik de d partitie opende en dus dacht ik dat het aan het laatst gedownloade film lag en dat klopte, nadat ik de film verwijderde met veel moeite ging het weer goed met de computer. Er zal dus wel iets mee gedownload zijn wat niet werd aangetroffen door de spyware en virusprogrammas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan