trage pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivopoelen

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Berichten
95
Hallo Mensen,

Ik heb een pc voor de boekhouding, een pentium 2-350mhz met 256mb intern geheugen. Nu is het probleem, dat hij ineens zo traag is. Hij is niet op internet aangesloten, dus spyware en virus? geloof ik niet, wel gescand niets gevonden. Kan het zijn dat er gewoon iets kapot is???? Om aan te geven wat traag is:
vanaf de knop indrukken, tot dat je windows 98 kan gebruiken, ongeveer 30 tot 45 minuten....
Eenmaal opgestart gaat het wel, omdat de pc verder niets hoeft te doen. Iemand een idee?

groeten ivo
 
Hoi,

Pas nog nieuwe programma's geinstalleerd misschien?

Modag
 
Nou Nou

Koop toch gewoon lekker een nieuwe een Pentium 2 vind je dat niet een beetje te oud??????. En het duurt echt te lang voordat ie opstart. Weet je wat ik denk is dat ie binnenkort gaat chrachen dus ik zou maar mijn gegevens gaan opslaan in een memorystick of zo. :rolleyes:
 
ik denk ook dat een onderdeel het aan het begeven is.

Inderdaad je gegevens even veilig proberen te stellen.

Mogelijkheid misschien om win98 opnieuw te installeren?

Ik heb 1x zo'n trage pc meegemaakt. Ik meen dat het geheugen het probleem was. Weet het niet zeker meer.
 
Re: Nou Nou

Geplaatst door Lil_Sam
Koop toch gewoon lekker een nieuwe een Pentium 2 vind je dat niet een beetje te oud??????. En het duurt echt te lang voordat ie opstart. Weet je wat ik denk is dat ie binnenkort gaat chrachen dus ik zou maar mijn gegevens gaan opslaan in een memorystick of zo. :rolleyes:


waarom zou hij.
hij doet alleen boekhouden erop.
daar heb je echt geen zware pc nodig.

ik denk ook dat er iets aan het begeven is.
je moet dan de afweging maken om de pc dan te laten maken of een nieuwe kopen.
en simpele pc kosten niet veel meer dus ik zou persoonlijk een nieuwe kopen.
(als hij echt aan het kapot gaan is natuurlijk:D )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan