trage pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mansje

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2006
Mijn pc is zo ontzettend traag met opstarten, hij blijft maar rammelen, hoe kan ik dit sneller krijgen?
Ik gebruik Vista.

hoe kan ik dat nou weten zonder dat je egt goed verteld wat je wil en wat er mis is met je computer....zoals wat bedoel je met rammelen?

even iets duidelijker

Het is namelijk zo: als ik de computer opstart duurt het erg lang voordat ik de computer goed kan gebruiken. Bijvoorbeeld internet openen of een document openen. Mijn computer heeft dan erg lang tijd nodig voordat ik iets kan beginnen en met rammelen bedoel ik het ratelen van w.s. de schijf van de comp.

Dat ratelen,duid er op dat hij gedefragmenteert moet worden.
Hij moet teveel zoeken.
daardoor hoor jij hem.
Doe defrag. en kijk,luister wat hij dan doet.

trage pc.

Hallo,
Bedankt voor je bericht. Ik denk niet dat de pc gedefragmenteerd moet worden want dat doe ik regelmatig.
Wel heb ik gemerkt dat het lawaai iets minder is geworden sinds ik mijn instelling heb gewijzigd. Ik kreeg altijd een scherm waarin ik mij moest aanmelden. Dit heb ik veranderd zodat ik dit niet meer hoef te doen.

Groeten Mansje

kan een stukke kogellager wezen...

het kan ook weze ndat door het elke keer draaien van de VAN dat hij los is gaan zitten

als het je hardeschijf is dan kan is hij waarschijnlijk al oud en dan valt er niets (zover ik weet) aan te doen

Trage pc.

Hoi Jeroen,
De computer is nog geen 3 jaar oud. Het is een Pacard Bell en men zegt daarover Packard Hell. Het geluid lijkt er op dat er iets op de achtergrond mee draait. Ik weet het verder ook niet hoor.

Bedankt voor je bericht.

Groeten Mansje

als je hem open maakt...en hem aanzet....dit is heel apart...maar dan een lege wc rol pakt:P

en dan door die wc rol naar die vans luistert dan hoor je precies waar het vandaan komt...

let op: als je een grafische kaart erin hebt zitten kan daar ook een van op zitten...

dan een kwestie van die van vervangen

btw. packerd hell is een mooie omschrijving idd ;)

als je hem open maakt...en hem aanzet....dit is heel apart...maar dan een lege wc rol pakt:P

en dan door die wc rol naar die vans luistert dan hoor je precies waar het vandaan komt...

let op: als je een grafische kaart erin hebt zitten kan daar ook een van op zitten...

dan een kwestie van die van vervangen

btw. packerd hell is een mooie omschrijving idd ;)

Krantenrol is wat langer.
Anders zit hij met zijn haar in de ven.(heb ik geen last van,net LAMBIK)

Langzame computer

Het probleem is niet opgelost. Hij is niet meer traag, maar het lijkt erop dat er andere programma's meedraaien. Vaak is dat ook een up-date van Windows.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan