Trage pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veltmuis

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
Nog maar een keer een berichtje dan, aangezien ik buiten de tijd zat, haha.

Het probleem:
Trage pc.

Ik heb onlangs, omdat de pc niet meer functioneerde, de pc leeggehaald en opnieuw geinstalleerd d.m.v. recovery dvd's (Siemens pc)
Alle benodigde dingen zoals drivers weer geinstalleerd.
Maar niet veel, muziek en foto's staan op een externe schijf.
Dus je zou denken, een lege pc, is weer een snelle pc.

Nou....niet.
Hij is zo traag als wat.
Programma's opent ie langzaam, als ik een bestand download van internet dan kwam ie binnen no time met het bericht "uitvoeren/opslaan" maar dat duurt nu echt een minuut of 2.

Wat o wat zou het kunnen zijn ?

Nou moet ik nog even vermelden dat ik na de "schone" instalatie en de update's van de drivers van audio en videokaart, ik een een nieuwe videokaart heb geplaatst, daar de oude hemelen was.
Zover ik weet heb ik alle oude drivers verwijderd en de nieuwe weer geintstalled.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Groetjes, Michael

Ik heb dit ook al een keer gehad met een wat oudere pc.
ik heb toen de zijkant eraf geschoeft omdat ik wist dat er veel stof in zat, dat stof moet je eruit halen want in de pc zit een klein motortje en die gaat dan vast lopen. dit lijkt ingewikkeld maar ik was binnen een half uurtje klaar. En mijn pc deed het weer goed echt eerst starte ik hem op en deed hij er een kwartier over en dan kon ik inloggen en nu was ik binnen 2 minuten bij mijn mail.

p.s. alsjeblieft

De fannetjes zijn schoon, die heb ik meteen schoongemaakt toen ik de videokaart plaatste.
Ik snap er echt geen pepernoot meer van.

Maar bedankt voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan