Nog maar een keer een berichtje dan, aangezien ik buiten de tijd zat, haha.
Het probleem:
Trage pc.
Ik heb onlangs, omdat de pc niet meer functioneerde, de pc leeggehaald en opnieuw geinstalleerd d.m.v. recovery dvd's (Siemens pc)
Alle benodigde dingen zoals drivers weer geinstalleerd.
Maar niet veel, muziek en foto's staan op een externe schijf.
Dus je zou denken, een lege pc, is weer een snelle pc.
Nou....niet.
Hij is zo traag als wat.
Programma's opent ie langzaam, als ik een bestand download van internet dan kwam ie binnen no time met het bericht "uitvoeren/opslaan" maar dat duurt nu echt een minuut of 2.
Wat o wat zou het kunnen zijn ?
Nou moet ik nog even vermelden dat ik na de "schone" instalatie en de update's van de drivers van audio en videokaart, ik een een nieuwe videokaart heb geplaatst, daar de oude hemelen was.
Zover ik weet heb ik alle oude drivers verwijderd en de nieuwe weer geintstalled.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Groetjes, Michael
Het probleem:
Trage pc.
Ik heb onlangs, omdat de pc niet meer functioneerde, de pc leeggehaald en opnieuw geinstalleerd d.m.v. recovery dvd's (Siemens pc)
Alle benodigde dingen zoals drivers weer geinstalleerd.
Maar niet veel, muziek en foto's staan op een externe schijf.
Dus je zou denken, een lege pc, is weer een snelle pc.
Nou....niet.
Hij is zo traag als wat.
Programma's opent ie langzaam, als ik een bestand download van internet dan kwam ie binnen no time met het bericht "uitvoeren/opslaan" maar dat duurt nu echt een minuut of 2.
Wat o wat zou het kunnen zijn ?
Nou moet ik nog even vermelden dat ik na de "schone" instalatie en de update's van de drivers van audio en videokaart, ik een een nieuwe videokaart heb geplaatst, daar de oude hemelen was.
Zover ik weet heb ik alle oude drivers verwijderd en de nieuwe weer geintstalled.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Groetjes, Michael