Trage printopdrachten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Berichten
3
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een Lexmark X73 printer (3 in één), die werkt onder Windows XP. Als ik een printopdracht geef, duurt het soms een kwartier, soms een paar uur voordat er daadwerkelijk geprint wordt. Om gek van te worden. Ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen.

Wie kan mij hier mee helpen?
 
Welkom op Helpmij!

Is dit probleem ineens of altijd al geweest?

Print je misschien in de allerhoogste resolutie? Is het een snelle pc?

BV combinatie langzame (oude) pc en de allerhoogste resolutie geeft inderdaad problemen (grote vertraging)

Drivers al opnieuw geinstalleerd?
 
Heb je de nieuwste drivers al geprobeerd?
Probeer anders eens je spoolinstellingen te wijzigen van RAW naar EMF of omgekeerd.
 
Hallo Maestro,

Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd. Al tig keer alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen succes. Het wijzigen van de spoolinstellingen maakt ook niets uit.

Hoi Tanja,

Het probleem is er niet altijd geweest. Ik heb er al over nagedacht of het is sinds ik iets anders geïnstalleerd heb, maar zou het niet weten. Computer is anderhalf jaar oud en print niet in een superhoge resolutie.

Ik heb eens opgelet, maar heel vaak lopen de programma's nu ook vast. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik heb ergens gelezen dat het misschien met de usb-kabel te maken kan hebben en dat ze samen gebruik maken van hetzelfde geheugen???

Ik weet het niet meer. Gek word ik ervan!!!!Moet ik maar een nieuwe printer gaan halen. Of heb ik dan hetzelfde probleem?????
 
hallo allemaal,

Ik denk dat het toch aan sp1 heeft gelegen. Ik heb de schijven geformatteerd en xp & sp1 en alle updates toegevoegd. Met als resultaat dat hij het weer doet.

Bedankt voor alle tips!!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan