Trage start IE 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maverick_48

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Begin vorige week kreeg ik middels een Windows Update IE8 aangeleverd. Na een installatieproces van ruim 30 minuten was een en ander gereed. Na een aantal vastlopers van de Browser werkte het eindelijk. Er zijn vooralsnog een 2-tal zaken die me opvallen. Of ze deels het gevolg zijn van deze nieuwe Browser is me nog niet duidelijk. In ieder geval de bijzonder trage opstart van de nieuwe Browser. Pf je moet even geduld hebben zeg voordat de eerste beelden zichtbaar worden! Daarnaast meet ik regelmatig mijn internetsnelheid middels MySpeedtest. Het bevreemdt me dan ook dat die gekelderd is van 12.8 mb naar 8.4 mb.
Iemand soortgelijke ervaringen? Of wellicht andere aanbevelingen?

Groet,
Niek

Ik kan me haast niet voorstellen dat de snelheid aan IE8 ligt. Als mijn snelheid terugloopt kan ik meestal oplossen door het modem te resetten.
Overigens heb nog steeds IE7

Lees svp dit topic, inclusief de geplaatste links in de antwoorden eens aandachtig door.

Lees svp dit topic, inclusief de geplaatste links in de antwoorden eens aandachtig door.

@ Pasja met dank voor je adviezen. Ik heb overigens het probleem ook voorgelegd aan MS. Kreeg netjes vandaag binnen 1 werkdag antwoord. Hun oplossing is (o.a.) om de Browser zonder invoegtoepassingen op te starten. Tot nu toe heb ik meer baat gehad bij de oplossing inzake Spybot. Het ongedaan maken van het immuniseren. Dat is overigens nog een geheel gedoe. Maar ik merk wel dat de Browser sneller aan het worden is. Voor de Internetsnelheid word ik nog apart benaderd door KPN.

Nogmaals bedankt!

Groet,
Niek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan