Trage torrents?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Las Vegas

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
9
Hey

Ik ben sinds kort in het torrent wereldje beland. Films en cd's haal ik zonder probleme binnen.
Maar probeer sinds vanochtend een game als Fifa te downloaden. Helaas zonder succes, want normaal download ik met 750kb/s maar als ik Fifa probeer met utorrent komt ie niet boven de 30kb/s. En meestal zelfs rond de 15kb/s. Hij download met gemiddeld 10/12 seeders, weet niet precies of dat veel of weinig is.

Maar het is vrij irritant, dus als iemand een oplossing voor me kan vinden zodat de torrent beter te downloaden valt dan is dat erg welkom!

Groetjes,

D.
 
Hey,

Tja, vaak is het toch wachten... En 10 seeders zal niet snel gaan, stel dat ze allemaal in Amerika wonen ;).
Kun je er niet een met veel meer seeders proberen, en dan nog eens kijken? Er zijn vast downloads met meer dan honderden seeders... :)
En, een game als FIFA (die 3 gb is of zo) krijg je ook niet binnen op één ochtend...
 
Hey,

Tja, vaak is het toch wachten... En 10 seeders zal niet snel gaan, stel dat ze allemaal in Amerika wonen ;).
Kun je er niet een met veel meer seeders proberen, en dan nog eens kijken?
En, een game als FIFA (die 3 gb is of zo) krijg je ook niet binnen op één ochtend...

Volgens torrentharvester heeft die torrent 4100 seeders. Helaas blijkt de torrent er maar 12 oid te hebben als ik 'm aan het downloaden ben.

Erg fijn dus.
 
Haal je de torrents via torrentharvester binnen, of echt van een internetpagina?
 
Haal je de torrents via torrentharvester binnen, of echt van een internetpagina?

Ik laat torrentharvester zoeken naar bijvoorbeeld ''Fifa 08'' dan pak ik degene die bovenaan komt met de meeste seeders. Als ik op die klik word ik doorverwezen naar bijvoorbeeld btjunkie of een andere torrentsite vanwaar ik dan de torrent download.

Verder begrijp ik ook echt niet hoe mensen dan op die torrent kunnen reageren met comments zoals ''It works 100%''

Want hoe krijgen die gasten het spel wel binnen en ik niet?

D.
 
Misschien moet je eens proberen om gewoon op een torrentsite je spelnaam in te typen, en dan degene met de meeste seeders selecteren, dus zonder torrentharvester werken. Misschien geeft hij verkeerde informatie door, bijvoorbeeld lang-niet-geüpdate info.
Geef het even de tijd, en kijk dan wat voor snelheid je kan bereiken...
 
Misschien moet je eens proberen om gewoon op een torrentsite je spelnaam in te typen, en dan degene met de meeste seeders selecteren, dus zonder torrentharvester werken. Misschien geeft hij verkeerde informatie door, bijvoorbeeld lang-niet-geüpdate info.
Geef het even de tijd, en kijk dan wat voor snelheid je kan bereiken...

Dit heb ik dus ook gedaan nu. Hij haalt nu snelheden van 15mb/s tot 30 mb/s met 10 tot 13 seeders. That's it :(
 
Misschien is diezelfde torrent tegelijkertijd met (te) hoge snelheid aan het uploaden: probeer eens om de maximale upload snelheid in te stellen op 10 kb/s bijvoorbeeld, als dit het geval is. Misschien vraagt het uploaden dan teveel van je verbinding.
Dit instellen moet ergens kunnen in uTorrent.
 
Hij is nu na anderhalf uur downloaden op 4.5%. Ik weet niet of dat normaal is, maar ik had bijvoorbeeld de demo van Pes 08 via een normale download van gamershell binnen een uur binnen. En die demo is 1.2gig. Nu heeft dat er verder weinig mee te maken.

Ik zal m'n pc in ieder geval aanlaten vannacht..
 
Dat geeft ook wel een verschil ja, die download staat op een server in Nederland, en je kunt hem ervan downloaden met zo'n 300 kb/s. Dat is ook een andere download dan een torrent, die demo download je op dezelfde manier als dat je een plaatje van internet op je pc zou opslaan. Dat gaat altijd veel sneller.
Maar, laat je pc maar aan staan, kan idd geen kwaad, en kijk wat hij er 's ochtends van heeft gebrouwen :rolleyes:.

Ik ga naar bed, :p
Slaap lekker ;)
 
ff nog een update. Ik zag dat er nieuwe trackers bij stonden, dus ik heb ze ff aangepast. Maar nu gaat ie nog langzamer. Oftewel, nooit de trackers veranderen alstie net een beetje stable is.

Erg jammer, maar nu istie van 12 seeders naar 2 gegaan en van 30kb/s naar 14kb/s...
 
Nog steeds een kwestie van wachten dus :)
Met die trackers: misschien kun je de download eens stoppen (niet verwijderen) en weer starten, kijken of hij dan een frisse start maakt en iets sneller gaat.

Als je vraag nu opgelost is, kun je rechts onderin op "vraag is opgelost" klikken :thumb:
 
Het hoefd niet alleen aan de seeders te liggen het kan ook aan de leechers liggen een leecher dat ben jij die net als anderen leechers bestandjes aanneemt van de seeders
Dus hoe meer seeders hoe sneller de download hoe meer leechers hoe slomer de download.
Misschien moet je hier eens op letten je moet zegmaar met de leechers delen van de seeders.:)
 
@patrol man,

Denk je nu echt dat iemand het antwoordt nog niet gevonden heeft, met een topic uit 2007?:rolleyes:

Topic gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan