trage verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyheyhey

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
hallo ik heb een adsl verbinding van skynet maar als ik iets probeer te donwloaden van kazaa gaat da zeer traag en we spreken hier niet over films of zo tis gewoon maaar een liedje van een paar MB groot en het gaat zeer traag ik heb al bij imech geprobeerd daar gaat het zeeer snel maar hte probleem is dar imech bijna niks vindt ik heb het volgende al geprobeerd: computer opnieuw opgestart imech gesloten alles internetvensters gesloten en alles programma's alleen kazaa niet natuurlijk en ik heb ook nog eens alles downloads geanuleerd an dan opnieuw geprobeerd om 1 liedje te downloaden maar naar het schijnt moet ik een uurtje of zo wachten kan erme iemand helpen met de oorzaak van het probleem te vinden aub

lig meestal aan de gebruiker waar je je mp3tje vandaan haal is niets aan te doen (of verder zoeken).

2 mogelijke oorzaken zijn :

1. er wordt veel upload "gepleegd" vanaf jouw pc terwijl jij download en jouw downloadsnelheid wordt daardoor nogal fors bevinvloed,
2. er zijn weinig "users" die hetzelfde bestand beschikbaar hebben en daardoor ben je afhankelijk van die "ene". Als die "ene" een heel lage upload heeft ben jij de l*l tijdens het downloaden.

ja maar ik heb het ook al bij andere liedjes geprobeerd maar bij de die is het ook straagkan ik mss niks doen ommijn verbinding te versnellen

Je kunt niet sneller downloaden dan wat de uploader aan upload heeft

maar ik heb eens een prgramma gezien voor sneller te downloaden of heb ik me vergist:(

de beroemde Kazaa cheat ?

Die heb je niet nodig als de Kazaa lite download met "ingebouwde" master 1000...........

ik heb nu kazaa lite +++ wat moet ik er nu bij downloaden en waar kan ik da vinden aub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan