trage videokaart??

Status
Niet open voor verdere reacties.

natsboyNL

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
hallo

ik heb pas een nieuwe laptop gekocht. Een easynote mh35 t 74.
met een sis mirage graphics videokaart. Nou gebruik ik mijn laptop vooral voor online spelletjes die vaak heel traag lopen. Ik denk dat dit komt door mijn videokaart want mijn laptop is veel sneller dan de computer van mijn vriend waar hij zonder problemen draait.
Het kan niet aan mijn internet snelheid liggen wat op de laptop van mijn vader had ik dit probleem niet. Zou iemand mij kunnen vertellen waar dit aan zou kunnen liggen?
Als het aan mijn videokaart ligt, is het dan mogelijk dit probleem te verhelpen?

alvast bedankt

Ten eerste kun je de specificaties van een laptop niet vergelijken met een pc, een 8600GT pc versie is vele malen sneller dan een 8600M GT versie van de laptops!

Ten tweede, welke specificaties heeft je laptop, en welk spel speel je eigenlijk?

En ja, ik heb het vermoeden dat het aan je video-kaart ligt, en dat is niet te verhelpen, je kunt een laptop kaart niet verwissellen.

Online spellen draaien enkel op processor kracht, wss ligt het dus aan een overload voor je processor.

processor: inter(R) core(TM)2 Duo CPU T5550
Geheugen (RAM): 2941 MB

maar dit is allebei veel beter dan dat van mijn vriend

Laatst bewerkt:
Hmm, moet wel genoeg zijn dat werkgeheugen, en je processor is ook wel ok voor een laptop..

Welk spel speel je dan eigenlijk?:shocked:

dat van die beeldopbouw weet ik niet.
maar ik speel aruarose (private server van rose online)

Is het beeld met scrollen over een website ook sloom?
Als dat zo is, installeer de drivers!

Nee, daar heb ik geen last van. Alles gaat helemaal soepel behalve in games

Hoi !

Je hebt een SIS-mirage grafische chip; hier kun je bij een laptop weinig aan veranderen.

Een draadloze verbinding die je ook nog deelt is ook niet dse beste keuze voor online-games.

Probeer het eens met een kabelverbinding, maar een echt game-kanon zal je laptop nooit worden.

Een goede game-laptop: Dell XPS erie, en dan niet de goedkoopste !

Hier: http://www.notebookcheck.nl/Vergelijking_van_Video_Kaarten.112.0.html ku je de videokaarten in laptops vergelijken.

Zoals je ziet staat de Sis-Mirage ruim onderaan !!

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
oke,
In elk geval bedankt.:thumb:
Ik zal het is met kabelverbinding proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan