Trage Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
177
Hallo,

Ik heb een 1,2 ghz pc met 512 mb Ram, een ATI Radeon 9600XT en, ik heb nooit problemen gehad met traagheid.

Nu sinds een tijdje (na een herinstallatie) is mijn pc verschrikkelijk traag geworden lijkt het wel. Het afspelen van Flash animaties e.d. gaat veel trager als normaal, het laden van sommige programma's duurd soms eeuwen en het afsluiten van Windows XP is ook verdriedubbeld kwa traagheid. Dit was vroeger allemaal dus niet het geval.

-Ik doe 1 keer per week scannen op virussen, spyware, etc.

-Ik ruim elke week mijn 3 schijven op met Windows schijfopruiming en, elke week ruimt hij bijna 1 GB per schijf op aan gecomprimeerde bestanden (ik denk dat hier iets niet goed zit alleen ik weet niet wat).

-Er lopen in totaal een stuk of 11 processen op de achtergrond. Bij elke start van mijn pc laat ik het programma "End It All" eroverheen gaan en, die sluit er ook nog eens 12.

-Twee keer per maand defragmenteer ik mijn schijven.

Wat kan ik nog meer instellen of veranderen om me pc weer bij het oude te krijgen want, niets schijnt te helpen volgens mij :/.

Alvast bedankt,

Frank
 
Heb je al gecontroleerd of je spy-ware op je pc hebt.
 
Ik gebruik Ad-aware, en Cyberscrub. Cyberscrub is meestal genoeg om alle te evrwijderen.
 
Sorry vergeten te melden, ik gebruik Ad Aware. Ik ga het bovengenoemde er eens op los gooien.

Alvast bedankt.
 
Ik had het dus tegen de topicstarter :D

Draai:
Ad Aware
Spybot S&D
HijackThis >> hiervan kun je een logje plaatsen op het forum, NIETS ZELF AANVINKEN EN FIXEN!

Je kunt het logje HIER plaatsen. Lees het eerste bericht van dat topic goed door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan