TRAIL versie Windows 98 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Is er een mogelijkheid om ergens een TRAIL-versie van Windows 98 SE te downloaden? Met de mogelijkheid om je eigen serial number in te voeren. Ik ben namelijk mijn CD van Win98 kwijt...:o

Groet, Joren 007

ik zou zeggen download een image van windows 98 se cd via een p2p netwerk volgens mij is het niet illigaal aangezien je een licentie hebt.

Geplaatst door lamp
ik zou zeggen download een image van windows 98 se cd via een p2p netwerk volgens mij is het niet illigaal aangezien je een licentie hebt.

Denk het niet hoor;)

Nou, ik weet het eigenlijk niet. Als je een licentie hebt dan mag je ook gewoon een kopie van een ander gebruiken. Zolang je maar gewoon je eigen serienummer gebruikt.

Dus waarom niet via een p2p netwerk?

Licentie is maar voor één PC dus zodra jij een kopie van een ander voor je eigen PC gaat gebruiken staat hij dus op twee PC's.....
Kopie mag alleen in eigen bezit blijven.
De serial hoort bij die specifieke CD.

Laatst bewerkt:
ik was ook een keer bij een computerzak (een hele tijd geleden) en daar wouden ze me wel de CD met alles geven, maar ik moest zelf voor een licentie zorgen. dus ik denk wel dat het mag... maar aangezien die zaak niet om de hoek is hoopte ik dat je hem ergens op internet kon downloaden, dat zou wat makkelijker zijn...

Geplaatst door Raymond Bos
Licentie is maar voor één PC dus zodra jij een kopie van een ander voor je eigen PC gaat gebruiken staat hij dus op twee PC's.....
Kopie mag alleen in eigen bezit blijven.
De serial hoort bij die specifieke CD.

de licentie is inderdaad maar voor 1 pc geldig maar jij gelooft toch niet dat mickey soft voor elke cd een andere serial heeft ??
Er zijn van de miljoenen win98 cd's die er zijn misschien een paar duizend serials.

Als je inderdaad gewoon zelf een licentie hebt en je bent de cd kwijt zie ik het probleem niet om van iemand een kopie te nemen en die met jouw legale serial te installeren.

maar voor zover ik weet zijn er nergens geen trail versies van win98 te downloaden dus je zult aangewezen zijn op p2p of mickey soft bellen en de situatie uitleggen misschien zijn ze bereid je te helpen ( wat onwaarschijnlijk is ) niet geschoten is altijd mis.

dus als ik er hier om vraag is het legaal? bij deze:
''Kan iemand me eraan helpen? Ik had de Nederlandse versie van de CD, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt.''

P.S. Het zou een HEEL moeilijk proces zijn om elke CD een andere serial te geven, en dat die ook alleen op die CD werkt...

je kunt het ook anders doen en gewoon een andere win98 cd kopen ;)

Hmmm linken naar marktplaats werkt niet echt meer :confused:

maar windows 98 SE is daar te vinden vanaf een euro of 10 originele cd met serial en boekje.

Laatst bewerkt:
je zal dan wel een nederlandse cd moeten nemen. Maar voor de rest windows controleerd normaal alleen of de serial bepaalde uitkomst geeft op een bepaalde formule bv 1ste getal * 2de getal / 5 getal enzowvoort

dan heb ik ook nog wel een kopie in de aanbieding;)

Ik wacht even op tazman.
Als het geen probleem is heb ik hier nog wel een W98 CD......Nederlands!

Als je inderdaad gewoon zelf een licentie hebt en je bent de cd kwijt zie ik het probleem niet om van iemand een kopie te nemen en die met jouw legale serial te installeren.(quote tazman)

denk niet dat taz daar een probleem mee heeft:)

als jullie het onderling buiten het forum afhandelen heb ik er geen problemen mee

Heb ook nog een orginele win98 cd liggen met boekje en serie en alles (nederlands)

Voor de volgende die in de problemen zit :D

sorry ... ik ga te ver... ik weet het.
Niet boos worden Tazman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan