TRAIL versie Windows 98 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door martin van de mortel
Heb ook nog een orginele win98 cd liggen met boekje en serie en alles (nederlands)

Voor de volgende die in de problemen zit :D

sorry ... ik ga te ver... ik weet het.
Niet boos worden Tazman

Nou als jij dan eens Joren 007 jouw originele win98 met serial en boekje geeft ;)

Dan is iedereen blij jij hebt iemand die in de problemen zit geholpen en Joren 007 omdat die weer een goeie windows cd heeft.

Jij kon hem krijgen... gratis en voor niets... alleen maar tegen verzendkosten zodat het mij ook niets kost.

Als je hem liever wilt downloaden... mij ok. maar dan trek ik dat aanbod weer in.

Geplaatst door Joren 007
ik zal er nog even over nadenken... ik wilde je niet beledigen.:o

Nadenken over een win98 cd origineel met serial en boekje tegen verzendkosten :confused: :confused: uuhhh verzendkosten zijn ongeveer 1 euro en 20 euro cent en daar moet je over nadenken :rolleyes:

Sommige mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten eh ? :p

Maar voor een orgineel zou ik ook wel 1,20 betalen.. beter dan een gedownloade kopie! Heb je iig een altijd goedwerkend orgineel :)

oke. we bespreken later nog wel, martin. ik heb morgen geen tijd, dus dat wordt dinsdag, of pas volgend weekend.

Geplaatst door Joren 007
martin, waarom wil je hem nu ineens niet meer sturen?:(

volgens mij had ik toch echt al ergens onderstaande neergezet.
Als er nu ineens een probleem oid is handel het dan af via e-mail en niet via het forum.

Geplaatst door tazman
als jullie het onderling buiten het forum afhandelen heb ik er geen problemen mee

sorry tazman. maar via email reageert martin niet. ik heb hem al niet meer nodig. ik heb hem teruggevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan