Trail versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr calluci

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Hallo,
Ik heb een trail versie van 30 dagen gedownload en geinstalleerd. Maar wat moet ik na die 30 doen, dan ben ik het programma kwijt terwijl ik het wel nodig heb. Is er een manier voor om dat ik hier iets aan kan doen?
Opnieuw downen heeft geen zin, want hij onthoud dat ik geinstalleerd heb gehad.

Alvast bedankt voor de reactie

Of een programma downloaden wat hetzelfde doet, maar dat gratis is (freeware). Of vraag hier advies.

De bedoeling van een trail is nou eenmaal dat je een product voor een periode test zodat je daarna het product verwijderd of koopt.

Ik ken verder geen legale manieren om een trail te verlengen tenzij dat 1 van de mogelijkheden in het pakket zelf is

Van welk programma heb je een trial gedownload?
Voor FTP gebruik ik altijd FileZilla, is gratis en werkt n.m.m. perfect

Als dat een optie was, had ik dat natuurlijk allang gedaan...
Slimme opmerking :confused:

De manier om een trial versie te verlengen is kopen of een andere mogelijkheid welke legaal binnen het pakket wordt geboden.
Als dat voor jou geen optie is, dan zal je toch andere software moeten gebruiken welke wel gratis is.
Een voorbeeld is hierboven gegeven. :)

Ja! Over welk pakketje hebben we het eigenlijk?

Ik kan me voorstellen dat je daar gewend aan bent geraakt, maar heb je we'll eens een gratis ftp proggie geprobeerd? Je went snel aan een nieuw programma hoor, zeker als het gratis is :) Ikzelf gebruik trouwens als sinds 1990 Windows Commander (voorheen Total Commander) . Ik moet alleen als ik het opstart op knop 1,2 of 3 drukken, maar dat is voor mij geen probleem.

@ Ellasar
Je hebt helemaal gelijk! Kleine neuronen blokkade in mijn hersenen denk ik :) Maar inderdaad, goed en makkelijk programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan