Trainz Simulator 2010: Engineers Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

popjessjo

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Hallo iedereen!
Ik heb een probleem met Trainz Simulator 2010: Engineers edition. Als ik het spel opstart en een map laad, laad de omgeving wel, maar de trein en soms het spoor niet. Ik kan ook de camera-stand (cab, free roaming etc.) niet veranderen. Wie heeft dit en/of weet hoe hij dit oplost?

Ik had het ook al bij Trainz Simulator 2009, dus volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Het is wel zo dat ik bij de installatie op het eind een error kreeg waarin stond: c000000(misschien nog wel wat nullen)9. Verder is er niet echt iets foutgegaan.

zitten er krassen op de cd? wat je ook kunt proberen is alles wat op de cd staat te kopieren naar de instaltie folder, maar wat je geinstaleerd hebt niet verwijderen

Nee, er zitten geen krassen op de CD, omdat ik hem als ISO heb gebrand (ik heb het spel zelf, dus volgens mij niet illegaal), dus daar kan het niet aan liggen. Ik wil wel proberen dat erbij te zetten, maar ik betwijfel of dat werkt...

ooh is ie gedownload? dan denk ik dat je opnieuw of ander moet downloade want dan mist ie bestanden of dat proberen alles van de cd te kopieren naar de instalatie folder

Of je video drivers updaten. Misschien dat dat uitkomst biedt. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan