Traktor DJ muziek hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkjan111

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Berichten
221
Hallo allemaal,

Ik heb een ASUS K53TA-SX108V met windows 8.

Ik ben DJ en loop tegen een probleem aan: Als ik op traktor DJ een liedje afspeel en bijvoorbeeld tegelijkertijd dit bericht typ, dan hapert de muziek. Dit is zeer irritant aangezien ik nog wel eens wat moet opzoeken tijdens het gebruik van traktor en zelfs visuele beelden erbij wil gaan gebruiken.

Heeft iemand een idee wat ik hiertegen kan doen?

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Top kwaliteit van Asio! *kuch**kuch* Valt vrij weinig aan te doen voor zo ver ik weet helaas :/
 
Hoi,
Wat jij zou kunnen doen is de Latency in traktor wat hoger zetten hoe lager deze staat hoe sneller de pc moet rekening om het liedje te verwerken en als die hoger staat dan hoeft de pc minder hard te werken.

Dat vind je bij optie en dan de bovenste audio setup.

Je kan ook boven in traktor zelf kijken hoe het CPU balkje staat deze moet je zo min mogelijk kunnen zien met andere woorden hij moet zo kort mogelijk aan de linker kant in het balkje staan.

Ik heb nergens last van ik gebruik een macbook pro aangezien traktor het beste en stabielste werkt op Apple.
 
Laatst bewerkt:
Als jij 2 1 dag met apple heb gewerkt wil je nooit meer aan als die flauwekul allemaal met windows. Samples zie ik niet staan bij mij. Bedoel je soms de sample rate ?.
Ik gebruik wel een externe geluidskaart van Native ook.

Schermafbeelding 2014-01-14 om 21.47.48.png zo staat het bij mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik 2 geluidskaarten dus moet asio4all gebruiken. Daarom staat er samples. Komt op hetzelfde neer, waar moet ik die op instellen? Het hoogste is 2048.

En jawel Windows is beter.
 
Rechtsboven in traktop bij opties dan audio setup dan dat gele balkje (zie mijn foto) naar rechts schuiven.
 
Moet je zelf kijken wat op jou systeem het beste werkt de regel is zo hoe hoger hoe minder jou systeem hoeft te rekenen.
Kwestie van je beetje uitvogelen.
 
En wat het beste werkt op mijn systeem hangt af van?
Processor?
DDR?
Moederbord...?
 
Dat hangt er ook vanaf en zeker ook de software traktor is niet echt stabiel op een windows pc dat is een punt wat zeker is.
Je kan met die latency proberen als dat jou probleem niet oplost dan moet je het probleem ergens aan zoeken.
 
Hangt van meer dingen af. (O.a. samplerate muziek en ander software wat er draait)
Hier meer info en ook een checker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan