Transparant?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Hij staat bij Vraag en antwoord systeem > Internet > Internet Homepage > Transparant?!
dus ik neem aan dat je als j een plaatje hebt een doorzichtige 8ergrond krijgt dat kan met photoshop

Als het over een plaatje gaat had ik 'm toch eerder bij Multimedia>Beeldbewerking gezet. Vandaar de vraag.

Dat zou ik ook doen maar dit gaat over een site plaatje (maakt niet uit maar ja.........) mischien kan diegenen die de vraag heeft gesteld beter de vraag DUIDELIJKER stellen bij beeldbewerking

Voor de duidelijkheid:

http://www20.brinkster.com/princessbelle/right.html

ik wil dat de achtergrond verder gaat in mij blogbook,
de achtergrond van mijn blogbook is nu lichtroze maar ik wil dat de achtergrond doorloopt in mij blogbook daar heb ik een code voor nodig die dus doorzichtig is zodat de achtergrond van mijn site in de iframe van mijn blogbook doorloopt. Ik hoop dat het zo iets duidelijker is!

Misschien kan je een GIF-plaatje maken met transparante achtergrond en geen vulling, een GIF waar helemaal niets op staat dus. En die gebruik je dan als achtergrond van die tabel / dat frame.

Dat zalniet lukken......

en..... wel erg groot je background: 52 kb
en.....
moet het er zo uitzien?

Bijlagen

• angels.gif
    angels.gif
    24,6 KB · Weergaven: 53
Hmm.. nou niet echt nee..
Grrr! ik kap ook maar met site's bouwen,
tis nog nooit gelukt!! Maar bedankt voor de hulp!

Geplaatst door Prinses Belle
Hmm.. nou niet echt nee..
Grrr! ik kap ook maar met site's bouwen,
tis nog nooit gelukt!! Maar bedankt voor de hulp!
beetje antidepressiva nodig?

TIP: als je geen zin hebt om zelf alles in elkaar te zetten, probeer dan eens een site te maken bij boogolinks, heb ik zelf ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan