Transparantie layer Publisher --> PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wil Creemers

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
6
Ik heb een nieuwsbrief gemaakt in Publisher 2003 en pdf995 geinstalleerd om dit bestand op te kunnen slaan als PDF.
Wanneer ik echter dan het pdf bestand bekijk, zijn er sommige (gedeeltes van) afbeeldingen verdwenen. Volgens de helpdesk van pdf995 ligt dit zeer waarschijnlijk aan de transparantie-layer die over de daadwerkelijke afbeelding is geplaatst (om zo het langzaam vervagende effect te krijgen).
Inmiddels heb ik ook Adobe Acrobat Professional 7 weten te bemachtigen, maar dit geeft hetzelfde resultaat!

Ik kan deze layer wel verwijderen, maar dan is natuurlijk het effect weg.
Hoe kan ik er voor zorgen dat dit effect wel zichtbaar blijft in de pdf file?

(bestanden zijn te groot om hier te plaatsen; indien je denkt dat je mij kunt helpen aub even je email adres geven dan stuur ik de bestanden naar je toe)
 
Laat maar komen:

(mailadres verwijderd)

Svp de publisherfile, alsmede de pdf.
 
Laatst bewerkt:
Teruggestuurd, wat vind je ervan?
 
Laatst bewerkt:
Teruggestuurd, wat vind je ervan?

Beste gast0225,

bedankt! dat ziet er al een stuk beter uit...
maar hoe heb je dit nu gedaan? ik moet namelijk bij de volgende uitgave van deze nieuwsbrief natuurlijk weer die conversie van publisher naar pdf maken...
 
Eigenlijk heel simpel, (ik durf bijna niet te zeggen hoe simpel..................)
Ik heb een andere pdf creator gebruikt, een volkomen gratis pdf creator......................

Microsoft heeft een gratis plugin, pdf creator, die heb ik al een poosje. Wanneer je binnen Word, Excel, Powerpoint, Publisher of whatever binnen de Office suite kiest voor 'opslaan als', dan heb je na de installatie van deze plugin een mogelijkheid om op te slaan als .pdf.
Meer heb ik niet gedaan met je nieuwsbrief.
Helaas werkt het alleen binnen Office 2007 : Klik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan