Trendy flash intro builder

Status
Niet open voor verdere reacties.

GiodiGino

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Beste mensen,

Ik heb een intro gemaakt met trendy flash intro builder 1.0. En ik krijg zoals wel meerdere mensen in verschillende forums aangeven alleen steeds een vierkantje te zien. Nu zag ik op een forum het volgende staan:

Hoi Tim,
Het probleem wat jij heb , heb ik zelf ook.
Het probleem is , de nieuwe Adobe flash player , in ons geval.
Als je een oudere Macroplayer gebruikt doet hij het wel.
Die gasten van Trendyflash ***len niet over een update , maar is er wel degenlijk.
En ze noemen het ook nog eens Trendyflash 1.0 ( DE *****S ) het zelfde als die oude versie uit 2004.
ik heb ondertussen wel uitgevonden waar het probleem zit.
Namelijk in de siteinitial.swf de oude oude is 8 k groot een de nieuwe is +/- 12 k groot , dat heeft te maken met de beveiliging van je website , met de nieuwe de nieuwe Adobe player 9 is die beveiliging een stuk hoger.
Vandaar dat wij alleen maar de loader krijgt te zien.
bij de nieuwe versie , zie je een groene loader balkje te zien , waar wij dat draaiende vierkantje krijgt te zien.

Groetje Martin

Alleen geeft Martin Tim geen antwoord over hoe hij nu verder moet gaan, er staats zelfs nog een hahaahaha onder. Btje ego dus. Maargoed weet iemand nu wat ik en vele anderen eraan kan doen om de intro te zien ipv dat vierkantje.

Thnx,

Gio

helaas

Nu heb ik het volgende gedaan:

Antwoord verwijderd door Mod.
Zie oplossing in laatste post.

Thanx,

Gio

Laatst bewerkt door een moderator:
haha

Erg grappig, maar daar had ik hem vandaan. Er is nu een nieuwe adobeplayer, die deze intro niet accepteert. Dus daar kan ik weinig aan doen he. Weer hetzelfde programma kopen met nu alleen een bestand van 16kb ipv 8 kb?

Deel van antwoord verwijderd door Mod.
Zie oplossing in laatste post.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan