trial versies

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexxx73

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Hallo mensen.., ik speel graag internet games op mijn pc en voor veel games kun je trials downloaden van de full version.., meestal voor 30 dagen of voor 60min. Je verwijderd de gegevens van dat spel daarna weer door uninstall/of uit je software. Ik kwam het spel op een andere site ook tegen en het toen opnieuw geinstaleerd. Dat werktte niet. Niet voor niets een demo natuurlijk. Toch heb ik b.v mahjong fortuna deluxe meerdere malen gedownload en gepeeld.Hoe het kan weet ik niet want met de meestte download games houd het dan op na verstreken tijd.
Heeft er mischien iemand informatie over deze dingen of goeie tips...?

Alvast bedankt........ Alexandra:)

Ik denk niet dat wij jou hiermee verder gaan helpen, trial- en sharewareversies, zijn bedoelt om je te laten kennismaken met het programma, wil je na de proefperiode het programma blijven gebruiken zal je daarvoor moeten betalen, iedere andere manier om het programma langer te blijven gebruiken wordt hier als illegaal bestempeld en dus verboden.

Vroeg op Alexandra :D

Maestro heeft gelijk, en het spel zal toch niet zo heel veel kosten? Bovendien kan je hetzelfde spel ook hier spelen :)

antwoord voor ron

Geplaatst door maestro12
Ik denk niet dat wij jou hiermee verder gaan helpen, trial- en sharewareversies, zijn bedoelt om je te laten kennismaken met het programma, wil je na de proefperiode het programma blijven gebruiken zal je daarvoor moeten betalen, iedere andere manier om het programma langer te blijven gebruiken wordt hier als illegaal bestempeld en dus verboden.
Hallo ron.., Sorry hoor maar dat je na een proef periode het spel kan kopen daar was ik zelf ook wel uit gekomen.. poe poe!! Ik dacht dat het mischien met sommige games wel mogelijk was om ze na deinstallatie weer opnieuw te installeren of na een tijdje ofzo. Ik heb dat dus gehad met een bepaald spel. Het zou verboden moeten worden...!!!
Groetjes-A_

antwoord voor kwark

Geplaatst door KwarK
Vroeg op Alexandra :D

Maestro heeft gelijk, en het spel zal toch niet zo heel veel kosten? Bovendien kan je hetzelfde spel ook hier spelen :)
Hallo daar.., tsja dat het spel ook on line was te spelen wist ik al.. En omdat het geld op dit moment echt niet op m'n rug groeit kan ik alleen kijken kijken maar niets kopen

Alex:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan