Trialperiode verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Berichten
379
Vraagje, als ik software op de normale manier van m'n computer verwijder (dus via Configuratiescherm - Software) dan zou toch alles van dit programma van het systeem verwijderd moeten zijn?

Ik heb namelijk een programmaatje geïnstalleerd (dmpower music converter) en de trialperiode van 30 dagen is verlopen. Nu heb ik dit programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu krijg ik weer de melding dat de trialperiode verlopen is.

Nu weet ik wel dat dit niet geheel de wijze is om software te gebruiken maar om geld te gaan betalen voor het converteren van audio naar mp3 vind ik een beetje ver gaan.
 
Blijkbaar vind je het een goed programma. Het is een shareware programma en dat houdt in dat je het na de trial of verwijder of aanschaft
 
Waarom gebruik je dan Audacity niet, is wel gratis en converteerd ook prima.
 
Ok bedankt. Ik gebruik dat programma wel. Ik vroeg me alleen af of dat zo werkt met het verwijderen van software dat deze ook in het register verwijderd wordt maar niet dus.

:thumb:
 
Anders maken ze er zelf wel Free-ware van,
niet?
 
Is dat programma nu ook al shareware geworden???:8-0:
Dit is niet altijd zo geweest:(

Mijn freewarewereldje stort in:(

James:(
 
Audacity is niet wat ik zoek. Ik wil wav naar mp3 converteren en audacity kan alleen de andere kant op converteren.

Weet iemand nog een goed programmatje om audio te converteren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan