trialversie clonecd nogmaals gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

VANSANDVOORD

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
beste helpmij,

mp3's en de meeste cd's (orgineel of niet) brandt ik op cd met Nero. Sommige orginele cd's zijn via Nero niet te branden op cd. (bijv. doorgemixte cd's - dan kun je de tracks niet skippen)

Met Clonecd gaat alles perfect, niks aan de hand zou je zeggen. Maar nu komt ie...
De trialversie van 21 dagen is verlopen en nu moet ik een sleutel kopen. Ik dacht slim te zijn door clonecd van mijn computer af te gooien en een nieuwe trial van 21 dagen te downloaden. Dat lukt uiteraard maar ik kan deze niet nogmaals gebruiken. Nu kan ik wel overstappen naar alcohol 120% of een ander brandprogramma gebruiken, maar mijn vraag is waarom kan ik clonecd niet gebruiken... wil hier natuurlijk niet voor betalen.

met vriendelijke groet J.

Wanneer je de huisregels nog eens goed doorleest, zul je erachter komen dat we daar geen antwoord op mogen geven.

Voor die paar euro ben je wel voor altijd van je probleem af.

En waarom wil je niet betalen? Doordat je na de 21 dagen nog gebruik wilt maken van het programma geef je zelf al aan dat het programma je bevalt. Dat is shareware. Als het bevalt betaal je en anders gebruik je het niet weer.

Nero en alcohol is ook betaalsoftware

Je kan het niet gebruiken omdat er nog iets in je pc zit dat dat verhindert (hier ga ik niet verder op in:p), het zijn geen uilen daar bij slysoft hoor :D

Groetjes, James :)

Beste A.J. ,
huisregels zijn er om je aan te houden, heel goed. jammer voor mij. In ieder geval bedankt. :(

Beste Hoornvan,
een paar eurootjes hier en een paar daar, kan al aardig oplopen. Dat is aan mij niet besteedt. Er is altijd een oplossing waar de ander niet is, heb ik geleerd. Ook bedankt. :rolleyes:

Beste Mario,
Clonecd bevalt mij zeer zeker, maar om er nou voor te gaan betalen... mijn vriendin bevalt me en die kost me al genoeg. :eek:

Beste James,
Ik had al zo'n vermoeden dat er iets in mijn computer zit, slimme mensen daar bij slysoft.
Klein uilen mopje: zegt een uil tegen een homo uil: oeh oeh, oeh oeh! zegt die homo uil: joehoe joehoe!

allen bedankt voor de reactie!

Geplaatst door VANSANDVOORD

Klein uilen mopje: zegt een uil tegen een homo uil: oeh oeh, oeh oeh! zegt die homo uil: joehoe joehoe!
Dat is discriminerend gedrag en opnieuw tegen de huisregels.. je bent er echt niet goed in he:p:p:p

Nou, fijne nacht nog, slaapwel ;)

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan