Tribalwars farmassistent

Status
Niet open voor verdere reacties.
help aub :(

try {

function getChar(e) {
var code;
if (!e) var e = window.event;
if (e.keyCode) code = e.keyCode;
else if (e.which) code = e.which;
return String.fromCharCode(code);
}

document.addEventListener("keypress", function(e) {

var c = getChar(e);
var links = document.getElementsByClassName("farm_icon_" + c);
var i = 0;
while (i < links.length && links.classList.contains("farm_icon_disabled")) {
i++;
}
if (i < links.length) {
links.click();
}

}, false);

}
catch(e) {
alert(e.message);
}

Als ik deze in bookmark doe, dan werkt die. Als ik dan op C druk dan drukt hij de knop C in maar als ik op B druk dan gebeurd er niks. Ik wil graag als ik op B druk ook de B op het spel word ingedrukt

Laatst bewerkt:
Heet de class van de B-knop farm_icon_b of farm_icon_B of anders?

Laatst bewerkt:
ja zo heet die

<a href="#" onclick="return Accountmanager.farm.sendUnits(this, 56576, 15653)" class="tooltip farm_village_56576 farm_icon farm_icon_b"/>

Mmm, dan is dat dus goed. Wat gebeurt er als je er een alert tussen zet?
[JS]if (i < links.length) {
alert(c);
links.click();
}[/JS]
Komt de B dan tevoorschijn?

O, dan is m'n diagnose dat er met de functie niets aan de hand is, en dat het aan iets in de TW-site moet liggen.
Maar wat? Geen flauw idee... :rolleyes:

Misschien weet Robin S of iemand anders daar raad mee?

Met vriendelijke groet,
CSShunter
<a href="#" onclick="..." class="tooltip farm_village_56576 farm_icon farm_icon_b"[B][COLOR="#B22222"]/[/COLOR][/B]>
Was dat een tikfoutje van jou, of staat het zo op de site?
En als op de site, werkt het B-klikken dan wel als je het rechtstreeks op de site doet?

Laatst bewerkt:
staat in de site, en ik kan er wel gewoon op klikken en dan werkt die!

zo staat het het bij

A
<a href="#" onclick="return Accountmanager.farm.sendUnits(this, 56576, 15652)" class="tooltip farm_village_56576 farm_icon farm_icon_a"/>

B
<a href="#" onclick="return Accountmanager.farm.sendUnits(this, 49783, 15653)" class="tooltip farm_village_49783 farm_icon farm_icon_b"/>

C
<a href="#" class="tooltip farm_village_49783 farm_icon farm_icon_c" onclick="return Accountmanager.farm.sendUnitsFromReport(this, 49783, 26225898)"/>

Laatst bewerkt:
Dan is het dus ook geen bug op de site, en weet ik het niet meer.

Wie het weet mag het zeggen!

Laatst bewerkt:
kijk even mn aanpassing

en wat betekent dit:

var i = 0;
i++;

Laatst bewerkt:
Aha, als ik ze even op dezelfde manier opschrijf ...

HTML:
<a href="#" class="tooltip farm_village_56576 farm_icon farm_icon_a" onclick="return Accountmanager.farm.sendUnits(this, 56576, 15652)"/>

<a href="#" class="tooltip farm_village_49783 farm_icon farm_icon_b" onclick="return Accountmanager.farm.sendUnits(this, 49783, 15653)"/>

<a href="#" class="tooltip farm_village_49783 farm_icon farm_icon_c" onclick="return Accountmanager.farm.sendUnitsFromReport(this, 49783, 26225898)"/>
... dan zit er dus een verschil in de functie die wordt aangeroepen: bij C is die anders dan bij A en B.
Dat zal de verklaring zijn.
Maar waarom dat zo is, en of/hoe het opgelost kan worden, weet ik niet.

=======
Kennelijk wordt er (door javascript tijdens het spel) een class="farm_icon_disabled" toegevoegd aan een link van A, B of C, en zolang dat zo is, kan er dan niet geklikt worden.
Het stukje script wat je aangaf houdt daar rekening mee, en klikt dan niet, maar kijkt of er nog een andere van de A, B of C is waarop wel geklikt kan worden:

while ... = zolang als farm_icon_disabled, niets doen, maar:
i++ ..... = de variabele i met 1 ophogen, en nog eens proberen

Laatst bewerkt:
Nop, ik niet :( (te weinig verstand van javascript, en ken ook het hele spel niet).

Succes verder!
CSShunter

awhhmaar toch bedankt voor je inspanningen! ik ken niemand die iets van javascript kent.. mischien jij wel?

yessss ik heb zelf beetje lopen *****n en nu werkt het ineens dit is mijn javascript nu:

javascript:try {

function getChar(e) {
var code;
if (!e) var e = window.event;
if (e.keyCode) code = e.keyCode;
else if (e.which) code = e.which;
return String.fromCharCode(code);
}

document.addEventListener("keypress", function(e) {

var c = getChar(e);
var links = document.getElementsByClassName("tooltip farm_icon farm_icon_" + c);
var i = 0;
i++;
}
if (i < links.length) {
links.click();
}

}, false);

}
catch(e) {
alert(e.message);
}